В Норвегия знаят как да зареждат електромобилите си през зимата

Шофьорите на електрически коли в скандинавската страна подготвят предварително батерията преди да започнат бързо зареждане

Обратно в новината

Коментари - В Норвегия знаят как да зареждат електромобилите си през зимата | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И никъде в статията не пише КАК се подготвя тая батерия?

Затоплизмът е виновен!

В държава от третия свят като България трябва да си луд да караш елецтромобил!

в последното изречение на коментиращия. "Натисни в колата бутона за бързо зареждане!". Изкарват собствениците на автомобила виновни.

Ами пише, че са питали, ама от Тесла все още не им отговаряли! Ами да бяха учили физика!

Мога да хвана бас, че и в Норвегия ги бутат наляво надясно и ги репатрират с пътна помощ. При такова студено време няма начин да се знае колко заряд има колата. Батерията спада много бързо. Там също има прецакани!

с втечнен или направо замразен ток...

имах глупоастта да си купя чисто нов автомобил направо от магазина! От тогава - не повторих...

И тук ни е прецакал соц-а. За разлика от Норвегия повечето хора у нас живеят в кооперации или блокове. Къде ще си зареждат електрическите коли е доста съществен въпрос, на който нито държавата, нито общините дават отговор. А трябва да се мисли за съответната инфраструктура.

Ползвайте електрифициран обществен транспорт с или без тиранти. Много е екологичен, ефективен и общественополезен и в студено и в топло време.

аха, сигурно цяла Европа е прецакал соц-а, защото и на запад са така набутани в блокове в градовете. :-)

Corg

Карам пълен хибрид. При температури над 6-7 градуса се зарежда напълно за 5.5 часа. От 0 до 5-6 градуса - за 8 часа, под нулата - отива на 10-12 часа. Не ми се мисли, как са часовете за напълно електрическа кола, зареждана вкъщи. И какво - за да подготви човек ел-колата за нормално зареждане, трябва първо да я докара до някаква подходяща околна температура, най-добре - в закрит гараж?!? И, защо трябва да се бъркам за едни пари за строеж, още едни - за климатик или инвертор и трети - за тока, дето ще отива за това загряване? Имам лек навес и за предишната кола ми беше повече от достатъчен. С тия допълнителни разходи електричките вече не са нито икономични, нито чисти, защото и строежа и климатика/инвертора, и допълнителния ток си идват със съотвентния въглероден отпечатък, който май все повече ще гони тоя на дизелите. Само дето дизелът при -10-12 - въртиш ключа, чакаш десетина секунди подгряващата свещ, палиш и тръгваш. От улицата.

Явно караш плъг-и хибрид, а не пълен щом го зареждаш.Ел. автомобилите имат охладителна/отоплителна система, която подържа батерията на оптимална температура.А при тебе няма такава система.

Обаче никой не показва какво има в къщичката на втората снимка, зад зарядните станции. Хайде на бас, че е дизел-генератор!