В Норвегия знаят как да зареждат електромобилите си през зимата

Шофьорите на електрически коли в скандинавската страна подготвят предварително батерията преди да започнат бързо зареждане

Обратно в новината

Коментари - В Норвегия знаят как да зареждат електромобилите си през зимата | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Обаче никой не показва какво има в къщичката на втората снимка, зад зарядните станции. Хайде на бас, че е дизел-генератор!

Corg

Карам пълен хибрид. При температури над 6-7 градуса се зарежда напълно за 5.5 часа. От 0 до 5-6 градуса - за 8 часа, под нулата - отива на 10-12 часа. Не ми се мисли, как са часовете за напълно електрическа кола, зареждана вкъщи. И какво - за да подготви човек ел-колата за нормално зареждане, трябва първо да я докара до някаква подходяща околна температура, най-добре - в закрит гараж?!? И, защо трябва да се бъркам за едни пари за строеж, още едни - за климатик или инвертор и трети - за тока, дето ще отива за това загряване? Имам лек навес и за предишната кола ми беше повече от достатъчен. С тия допълнителни разходи електричките вече не са нито икономични, нито чисти, защото и строежа и климатика/инвертора, и допълнителния ток си идват със съотвентния въглероден отпечатък, който май все повече ще гони тоя на дизелите. Само дето дизелът при -10-12 - въртиш ключа, чакаш десетина секунди подгряващата свещ, палиш и тръгваш. От улицата.

Явно караш плъг-и хибрид, а не пълен щом го зареждаш.Ел. автомобилите имат охладителна/отоплителна система, която подържа батерията на оптимална температура.А при тебе няма такава система.

Ползвайте електрифициран обществен транспорт с или без тиранти. Много е екологичен, ефективен и общественополезен и в студено и в топло време.

И тук ни е прецакал соц-а. За разлика от Норвегия повечето хора у нас живеят в кооперации или блокове. Къде ще си зареждат електрическите коли е доста съществен въпрос, на който нито държавата, нито общините дават отговор. А трябва да се мисли за съответната инфраструктура.

аха, сигурно цяла Европа е прецакал соц-а, защото и на запад са така набутани в блокове в градовете. :-)

с втечнен или направо замразен ток...

Мога да хвана бас, че и в Норвегия ги бутат наляво надясно и ги репатрират с пътна помощ. При такова студено време няма начин да се знае колко заряд има колата. Батерията спада много бързо. Там също има прецакани!

В държава от третия свят като България трябва да си луд да караш елецтромобил!

имах глупоастта да си купя чисто нов автомобил направо от магазина! От тогава - не повторих...

Затоплизмът е виновен!

И никъде в статията не пише КАК се подготвя тая батерия?

в последното изречение на коментиращия. "Натисни в колата бутона за бързо зареждане!". Изкарват собствениците на автомобила виновни.

Ами пише, че са питали, ама от Тесла все още не им отговаряли! Ами да бяха учили физика!