Коментари - Швеция е на път да построи първото в света трасе за зареждане на батериите на електромобилите в движение | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ще построи баба си. Миналата седмица бях там, мърляво и с тълпи от всякакви "мигранти"

Почти колкото цената на Хемус за км...

Просто от любопитство, в нашата страна колко струва изграждането на километър от (обикновена) магистрала?!

Не, че нещо, но аз лично не бих искал да пътувам по пътища, които генерират постоянно магнитно поле, при това мощнп. Някак си, не е зравословно. За икономическата страна няма да говорим, че согурно ще има разходи на електроенергия, като за световно.

Аз телефон с безжично зарядно не бих си взел тия искат на такъв път да се кача...

зависи кой питаш. ако питаш феновете на ГЕРБ - колкото е необходимо и колкото каже Баце Бойко ако питаш нормален и честен човек - при това качество на строителство нищо не струват...

Най- доброто решение за развитие на електрическите превозни средства е полагането на кабелно индукционно захранване на електромоторите в изградената пътна мрежа и намаляване на размера на батериите на бъдещите автомобили до капацитет за 50 км пробег. Ако се окабелят магистралните и първокласни пътища на практика ще се осигури пътен достъп до цялата територия за придвижване на ток.Плюсовете са : намаляване на теглото на ел. автомобилите с около 50%; намаляване на цената им със средно около 50%; изключително опростяване на автономното привижване по такива пътища. Минус е по-голямата първоначална инвестиция, която може да бъде намалена значително при полагане на мрежата при новоизграждащи се пътни трасета и която ще се изплати бързо чрез таксата за ползването и. Допълнителен плюс е и възможността всички автомобили с ДВГ да могат да бъдат пригодени да използват такива мрежи като се заменят съществуващите пускови електромотори с подходящи по мощни системи без да се променя нищо друго в конструкцията им.