Седмици до дебюта на първия масов електромобил на Toyota

Eлектрическият Toyota bZ4X ще се опита да спечели много фенове на марката.

Обратно в новината

Коментари - Седмици до дебюта на първия масов електромобил на Toyota | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако си купиш нормален автомобил за 30000 ти остават 80 000 лева , което са 530 000 километра при цена 3 лева/л

Е много е масова нема що

Само малко трудно вече ще купиш "нормален" НОВ автомобил, каквото и да значи това, за 30 000лв.

"от Toyota обещават, че след 10 години тя все още ще може да запази 90% от първоначалния си капацитет" Сигурно, ако има някъде дребен текст с обяснение, че това важи при редовна замяна на акумулаторите на всеки 3-4 години. Иначе е като политическо обещание по време на предизборна кампания

Не че нещо, но за 110 000 се взема Тесла ...

Добре, ще си купиш нормален за 60 000 и ще имаш 200 000+ км на 3 лева :)

Не е така. Винаги гледай какви са ти разходите съвкупно на един автомобил за определен период при твоето ппотребление, ако след това продадеш автомобила. Така например, ако ти минаваш 30к км на година, смяташ за 5 години какво ще загубиш от експлоатацията на автомобила. Така, при електромобила имаш висока начална цена, но и висока продажна цена. Междувременно не плащаш за бензин (но пък плащаш за ток по домакинската нощна тарифа). Нямаш редица разходи за обслужване, няма да ти се наложат и редица ремонти, защото определени части ги няма в електричката. Имаш удължена гаранция вероятно. Имаш нисък данък, както и безплатни зони във всички градове. Така, кола с тези показатели и екстри на бензин ти струва 80 хиляди лева. От тук почваш и даваш нататък. Накрая вероятно загубата на стойност за 5-годишен период ще ти е доста сходна или пък малко по-малка за бензинката. Но пък караш кътинг едж технология. Сам преценяш. Но при всички случаи началната ти бакалска сметка е напълно сбъркана.