Peugeot 208 замени дизеловия двигател с икономично хибридно задвижване

Компактният хечбек се отличава с нов външен вид и свеж жълто-зелен цвят, а в интериора има по-богато стандартно оборудване

Обратно в новината

Коментари - Peugeot 208 замени дизеловия двигател с икономично хибридно задвижване | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хибридното задвижване не е икономично, в същото време и много по-сложно за отремонтиране. Имам два идентични лексуса сув-ове, хибрид и чист бензин, разлика в разхода на гориво липсва.

Коментиращите преди мен само на картинка са виждали тази кола. Аз имам такова. 100те коня си дърпат перфе. 160-170 км/ч на магистралата е с 2800 оборота. Колата е най-доброто в категорията си.

Това не е кола а играчка. Двигателя който са и монтирали едва тегли тежкото купе. С тая "екология" се престараха. Всичко отива в кофата ако не се събудим.

пък да му е трудно да тегли двигателя? 0-100 км/ч: 8,1 секунди, коя друга въшка може това?

По улиците не може да се диша от дизеловата канцерогенна смрад. Онколониите са пълни с умиращи хора...

Мдаааа, то тези в онкологиите са там, ама точно от колите с ДВГ :)))) Не че няма значение, че ни тъпчат с отрови вместо храни и напитки, нищо лошо че половината свят пуши като за последно...

Много готина визия, но...... Ако махнат този три цилиндров двигател и сложат четири цилиндърчета ..... Веднага ще си купя! Това си е жив Вартбург!!! Три цилиндъра.... Как Сузуки правят 1,2/90 и отговарят на ЕКО, а тези немогат!!!

Лошото е, че и Сузуки минаха на 3 цилиндъра 1,2 и намалиха мощността на 82к.с....