Новото Audi A6 e-tron смайва с рекордна аеродинамика и обхват до 756 км

Адаптивното въздушно окачване позволява оптимален баланс между отличен комфорт на дълги разстояния и спортна динамика на шофиране

Обратно в новината

Коментари - Новото Audi A6 e-tron смайва с рекордна аеродинамика и обхват до 756 км | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичко е много хубаво, аз съм фен на марката, красив автомобил, с изключение на новата решетка - прилича на Вартбург, баси...

За Ауди може и да е смайващо коефициент 0.21, но за много други марки е стандарт.

Хубав автомобил, но нека сме честни. Колко далеч може да стигне при скорост 130-140 км/ч? А колко далеч ще стига след 2-3 години? Въпросът е колко бързо деградиеа батерията. Все пак подмяната й не е стотинки.

Прилича ми на модел на Ситроен

При 100кв/ч батерия, има много мегдан за резервиране на отделни клетки. Т.е. можеш да ползваш 80% от капацитета, а останалите 20% стоят неизползвани. При следващото зареждане почивалите лкетки се зареждат, а други 20% почиват. Така удължават пробега и живота им. Колкото до скоростта, зависи на колко км/ч е оптимизирана. Теслите са оптимизирани за 120км/ч. От там нагоре съпротивлението скача рязко, а от там и пробега. Учудва ме използването на толкова големи джанти. Те предполагат по-голяма въртяща маса, а от там и по-малък пробег.