Коментари - Новият Grandland предлага най-доброто от Opel (тест-драйв) | Авто.dir.bg
Коментари
Смея да се надявам,че двигателят е с верижно задействане на разпределителния вал,а не с ремък,при това в масло?!!
За такъв размер автомобил, подобен двигател с подобна мощност и въртящ момент е някаква лоша шега! Може да става за лелички, които каратградско и с 90 на магистралата, но дотам!
и с верижно да е, при тези препоръчителни смени на 25к км няма да изкара повече от ремъка
няма значение, винаги можеш да го сменяш по-често. Моята я дават да се сменя на 34000, но аз го сменям на 15 хил. Гаранцията си важи
ремъци за по петнайсе , двайсе хиляди ! имах 124ка , ремъка оригинал от сътворението ..... а цялата я убих чак на пресата в надин.
Живея в Германия и вече (за съжаление) 6 години карам Грандланд от първо поколение. Купуван е почти нов от Опел - на 6000 км. Двигател 1,6 дизел, 4 цилиндъра, 120 к.с. Първите 30000 км добре, но след това на всеки 10000 км се разваля нещо сериозно, което струва 2000 евро (+/- 300) да се оправи. Пробвах да го продам веднъж - нулев интерес. Хем колата е топ изпълнение - с 19ки джанти, кожа, втория комплект гуми също е на лети джанти 19ки... Исках да го обявя втори път сега пролетта, но започва да дава някакви грешки в електрическата система, за които обаче не записва нищо в паметта. В официалния сервиз вдигнаха ръце - не знаят какво е. Няма оттърване от това френско недоразумение. Накрая просто ще го "подаря" на някоя от фирмите, които изкупуват коли на безценица и повече не искам да чуя за Стелантис. Офертите са им много примамливи на пръв поглед, но колите са с изключително ниско качество. Това е кола, която най-много да вземеш на лизинг за 3 години и да я върнеш. Не си струва да я притежаваш.
Новият Grandland предлага най-доброто от Opel (тест-драйв)
Флагманът на марката е по-голям, по-просторен, по-добре оборудван и има по-голям избор от двигатели на достъпна цена
Обратно в новината