Коментари - Новият Citroen C3 дойде в България с модерна визия на кросоувър (тест-драйв) | Авто.dir.bg
Коментари
Амииии....карах я! Направих 'и тест и съм приятно изненадан! Не от мощността на двигателя, но от всичко останало! За тези пари, ще си я взема при първа възможност! Карал съм и Пежо 208, новото! Тази е по-добре скроена! При липса на друго....екстра е!
Ами ако това е предлагането, не ме учудва, че клиентите предпочитат да си поддържат каручките от преди 10 години. Като гледам тоя Ситроен, направо ми се плаче. Усещането е за Грейт Уол от ловешкото производство. Просто ужасно.
Същата кола в моловете в Румъния е изложена на цена от 12500 евро вие си преценете колко ни клатят в БГ.
Разгледах сайта на Ситроен-Румъния и цената с ДДС започва от 15 000 евро с ДДС, което е с около 1 500 евро по евтино от цената в България. Интересно е, че същото се отнася и за моделите на Шкода и Опел - в Румъния аналогичният модел е с около 1 500 евро по-евтин отколкото у нас. В Румъния ДДС е 19% и пазарът е по-голям. Друго обяснения нямам освен договорка между вносителите да продават на по-висока цена.
Била модерна.. на тройна цена.. А волана е без коментар. Психично увредена история. Европа да закрива авто-индустрията. Няма смисъл.
В Западната автомобилна преса има добри отзиви за този модел. Доста очаквания се възлагат и на електрическата версия. Пожелавам успех на Ситроен и много доволни собственици на колата!
2024 г да ръчкам скорости ми идва в повече. Освен това уж ангренажните ремъци не трябва да се цапат с масло, а почнаха да ги вкарват в двигателя като ги кръстиха мокри ремъци. В резултат до 30-40 000 км. се разпадат и задръстват филтъра пред маслената помпа. В резултата масло по магистралите няма. Докато се усетиш и двигателя за изхвърляне.
Новият Citroen C3 дойде в България с модерна визия на кросоувър (тест-драйв)
Четвъртото поколение на бестселъра привлича със свеж дизайн, приветлив интериор и множество технологични иновации
Обратно в новината