Mercedes или BMW втора ръка?

Какво да изберем: Mercedes-Benz или BMW втора ръка.

Обратно в новината

Коментари - Mercedes или BMW втора ръка? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Накрая си вземете Тойота, аз така направих и не съжалявам.

Lexus - 20 точки. Следващата новина please.

Хората сравняват коли, не моторизирани инвалидни колички.

Да, коли, ама коли са японските, другото е жалко подобие на кола

Лексусът е като сиренето от палмово масло. Мислиш си, че купуваш нещо качествено, а всъщност купуваш боклук. Ти да се вуждал Лексус на 500.000 км, на който двигателят работи като нов? И на който не е сменяно почти нищо? Мерц завинаги!

Нито едното,по боклучиво нещо от бмв и магарцедес няма,последните им здрави модели вече преминаха 25 годишната граница,сега всичко е части но не и коли,а и да не говорим за хилядите дефекти които дават и двете марки.След цялата безмислена електроника по тия талиги можеш да останеш единствено със скъсани нерви от всезнаещите ни "майстори" в кавички и с празни джобове от 4-ри цифрените суми за ремонт на тия гюмове.Не искам нито да чувам,нито да виждам такива "автомобили" пак в кавички,това недоразумение не го допускам да влиза в двора ми повече.

не отваряй очите на слепите,че ще стане страшно,нека си карат немските талиги и да си мислят,че имат коли

Да се разберат феновете за какво да спорят - добре ше е за най-качествената, защото понятието най-надеждна и безпроблемна кола никак не се вписва в тези марки.

За какво се карате? Кола, която да не се чупи няма.. Няма бе... Няма! Всички се чупят, на едните двигателите, на други скоростните, на трети ходовата част, четвърти пък гният... Въпроса не е, коя е най-надеждна, най-качествена и т.н... Въпроса е, коя е най-евтина за подръжка и можеш ли ти да си позволиш тази подръжка. И накрая (но не на последно място) какво е точното състояния на оглеждания от Вас екземпляр. Та в крайна сметка (като изключим служебната) най-добра си я новата кола.... ако не нещо друго, поне си е в гаранция и да се счупи "Ей ви е , оправяйте си я!"

Нито едната нито другата. Вече сме 21 век и други марки са символ на иновации и лукс. В нета е пълно с отчети на фирми опериращи с автомобили под наем в САЩ, при директно сравнение с ТЕСЛА краха на немските марки е тотален. За да не звучи като пропаганда, това което Ви пиша потърсете Тесла над 400 000 мили. Там хората които правят сериозен бизнес с коли са описали своят опит.

Субару и Тойота съм имал ... хората ме съжаляваха. И аз сам се съжалявах, че след Тойотата имах глупостта да си купя Субару ... хем грозни, хем с отвратителен интериор, хем се чупят точно толкова, колкото и немските. Предпочитам си европейските марки.

Колата не трябва да е безпроблемна, евтина за поддръжка и пр. Трябва да ти доставя удоволствие, като я караш.

меджан или баврец.... трабант бе баце трабант!!!!

Аз си карам Хондата и си свиркам, даже излишни пари имам

Абе тя хубаво ти доставя удоволствие, ама като нямаш пари да я поддържаш? Нагледал съм се на скъпи возила с гуми на галоши, защото собственика няма пари и гуми да си купи даже, да не говорим ако недай си боже се изгърби нещо по-сериозно.... Мой познат така с удоволствие си караше една S класа.. до момента, в който и се срина скоростната кутия и се оказа, че ремонта и струва повече от колата.... така си и изгни тази кола на един паркинг! Друг мой приятел пък с едно BMW - изгоря му блока за управление на спирачките... нов блок 8 бона, втора употреба 2... познай дали в момента колата има ABS, ESP и т.н. Знаеш ли колко ми пука на мен, дали колата, която караш ти доставя удоволствие, когато не можеш да се грижиш за нея и тя се е превърнала в смъртоносно оръжие?!?!?!

Статия която в крайна сметка не казва нищо! Разликата, за която пише е маргинална. И тук както може да се очаква се появиха редовните експерти по коли, жени, фурбол... Айдееее, начешете си езиците поне.

Tesla са иновативни, страхотни в техническо отношение, но в интериора им има още какво да се желае. Не че е лош, но просто не е като за сто и кусур хилки.

Кола се купува според джоба.

Четете статистиките на германците за най-безпроблемните коли. На първите десет места са 6 (шест) японски, от който три модела са Тойота. Аз казах.

Взел съм служебни джипове на Хонда и Киа, както и едно Субару Легаси и смело мога да заявя - немците правят коли!!! В личен аспект винаги съм си купувал само БМВ и меко казано обожавам марката - и в най старото БМВ има тръпка, за разлика от Мерцедес, които с нищо не те жегват - просто са по напудрени Фолксвагени (като усещане, нищо че нямат общо с ВАГ)

Всичко друго само не и BMW. Това са най прехвалените коли, с електроника, която дава много дефекти с четрицифрена крайна сума от уравнението съставено ви в сервиза.За собствениците на тая марка, поета е казал: Много като теб, вече плакаха...

AUDI

Тази статистика отчита броя на дефектиралите автомобили според ADAC. Това обаче е подвеждащо защото трябва да бъде отнесено към броя на продадените коли. Като класираме отношенията дефекти / продажби, класирането е твърдо в полза на германските марки.

Така е,НО понеже българина е комплексар от класа,си купува скъпа кола,а в същото време живее под наем по тавани и мазета с хиляди кредита.

Куре,точно бмв няма с какво да те жегне,просто няма тръпка в тая кола,освен да цунеш някое дърво,за друго не става,а и по пикливо нещо зимата не съм карал.

... Какво да изберем: Mercedes-Benz или BMW втора ръка. Аз избрах Дачия първа ръка и смятам, че предвид състоянието на пътната ни мрежа, както и реалния капацитет/ниво на сервизното обслужване у нас, моят вариант е по-добър. BTW: Имам силни съмнения, че това което се предлага като "втора ръка" ръка в България е от съща ръка и в Европа(там откъдето е първа ръла). Особено ако сравним цените на гореспоменатите марки тук и в страните откъдето идват. Т.е мнението ми е, че реално (и добри) втора ръка Mercedes-Benz или BMW (или Audi) в България едва ли има.

С удоволствие прочетох коментарите и разбрах, че по-големи специалисти от нас на тема коли, жени и футбол няма. Затова караме моргите на света, футболните ни отбори са 10 от 9 участника, а жените.. абе, май само тях си ги бива, стига да не говорим за Златка, Николета и сие..

И на мен ми е кисело гроздето. Дачия си е евтин, нискотехнологичен и некомфортен кенеф. Да, върши работа. Ако целта ти е да отидеш от точка А до т. Б. Но то и трамвая върши същата работа.

Ох, като чета такива общи приказки от хора, дето под БМВ разбират тройка на 20 години, а под Мерцедес разбират 190-ката на комшията.. И какво си купувате? Ланчи? Рено? Пежо? Кога си се качвал в немска кола под 3 години? Кога си карал нова кола 5 години или 10, че коментираш?

Работата ми е да карам коли,ако не най скъпите марки,то поне най-издръжливите. По въпроса към статията,ще изкажа лично мое мнение, което разбира се никой не е длъжен да съгласува. ВТОРА РЪКА АВТОМОБИЛ САМО ХОНДА ИЛИ ТОЙОТА

То е яссно Булгар Рено, оставете ги немските!

Ауди

Изключително необективно и грешно.Имам автосервиз и мога да кажа че мерцедес са много по слаби технически недомислени и проблемни.Слаба еклектроника,помпи на старите дизели Лукас дето никой нейска да ги ремонтира и неможе да се ремонтират.проблемни SAM модули и още куп неща които мога да изброя.Не че бмв нямат проблеми но не са така явни и системни.

zdrafkof

Знаех си ,че тази новинв ще ви превъзбуди.Вадете шублерите!

The Best or nothing !

имах и тойота.. нова. за около година. сега карам БМВ. пак ново. мерцедес ще си взема като поостарея. а може и тойота пак. но сега докато съм млад, ще карам БМВ, в краен случай Порше..

Глупости! Почти всичко е въпрос на поддръжка и отношение към колата. Ако човек уцели да си купи кола, която е гледана от съвестен собственик и новия собственик е също съвестен човек а не Андрешко, колата на практика ще служи безпроблемно!

Ти пък от къде знаеш какво съм карал келеме,точно че са минали през мен такива 5 годишни бараки,затова е коментара по-горе.

Казал джигита с двайсетгодишна морга, обута с десет годишни галоши шеста употреба...

Само да те светна, че работя в Ауто Франс. Купил си си кола на 25 години, но с нови тенекии.

Там е работата - минали са ти през ръцете под формата на реклами по вестниците. В такава кола не си се возил, да не говорим да си карал.