Изследване: 97% от дизелите са извън нормите

Дизеловите двигатели остават предпочитани от европейците, но колко верни са екологичните им стойности, съобщени от производителите им.

Обратно в новината

Коментари - Изследване: 97% от дизелите са извън нормите | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като всичко на Запад, нормите се въвеждат в интерес да възпрепятстват всякаква конкуренция на пазара, извън определените фамилии за целта! Еко 1,2,3,4,5,6....328...Зелена енергия...квоти за парникови газове....всичко е измислица за балами и дрането им наживо!

най после някой да напише реалната истина евала пич

Всеки ден попадаш в задръстване зад някой дизелов автомобил. Ще си издрайфаш вътрешностите от смрад. За какви норми говорят. Само манипулации.

Тия "норми" са като ония за "Откажи се от хартиена фактура - спаси дърво"! Накрая ти си "спасил" цяла гора, която обаче някой друг е изсякъл и изнесъл в чужбина, под зоркото наблюдение на Цвък-Цвък! Не стига това, ами и дружествата, на които си спестил хартията, са ти омаскарили сметките по 2-3 и....си на съдия-изпълнител без право дори на мнение! А и нямаш документи! Електронните са подменени! Все пак системата е собственост на другата страна!

Това доказва,че 97 процента от населението не му пука!

Нафтовите печки се разтревожиха,че може да им спрат подигравката с хората.....едни карат с отработено олио или палмово масло от ресторантите,други още на втората година си махат филтрите за едри частици,че били скъпи за подмяна и като ги погледнеш отзад димят като комин на Кремиковци и като,че ли карат на въглища-ВСИЧКИ НАФТОВИ ПЕЧКИ ВЪН ОТ ГРАДОВЕТЕ!!!!

Много си прост! Материала касае продукта "автомобил" в заводския му вид! Не отговаря на "изискванията" още на ниво производство! Но по документи е ОК, със всички сертификати и гаранции + скъп маркетинг (реклама)! И всичко е една голяма лъжа! А това, за което пишеш е далеч-далеч по-задна практика, при това в частни случаи!

Примерът ти далеч не е подходящ. При гориво от изгорено олио вредите за околната среда са в пъти по- малки. Миризмата на пържена цаца не е проблем.... освен за диетите ня някои. Друг е въпросът, че с изгорено домакинско олио могат да се движат по- старите дизели. Електрическите автомобили също 'вредят' с батерийте си и горивото за централите произвеждащи електричеството. Бензинът е ясен. Тъй че дизеловите ДВГ не са най-страшни

Отдаван искам да вържа един дизелов потребител на ауспуха му да видим колко време ще издържи......май само мили секунди.....зная що се правите на луди,повечето от вас явно карат с крадена нафта на "промоционални" цени

, добре - направихме реклама на VW, сега е ред на статия, в която има поне малко доза истина и фактически данни.

Баси рекламата!

Що бе, от бензиновата ти кола да не мирише на пролет и да си дишаш на воля?

Писна ми от промивки. От началото на 20 век НЯМА технически или технологични пречки автомобилите да бъдат електрически. Вярно за производството на ток пак има въглеродни емисии, но в промишлени условия с възможност за филтрация. ЕДИНСТВЕНАТА причина да са с двигатели за вътрешно горене е за да могат американските петролни магнати да натрупат пачки. Дали да са бензинови или дизелови е отклоняващ въпрос. С прост отговор. Дизеловите двигатели са по-модерни, с по-висок кпд. Не може да гориш по-малко гориво за една и съща работа и да произвеждаш повече отрови. Горивото е по-безопасно за употреба/ не гърми/. Добивът на дизел от петрол е значително по-прост в сравнение със синтеза на бензин. Възможна е замяната с растително олио /рапично, от фритюрник/. Което елиминира монопола на скъпите и сложни рафинерии. Сто процента от корабите, камионите, автобусите, новите безшумни подводници на руснаците и влаковете без контактна мрежа са дизелови. Никой не си и помисля да ги забранява. Сега разбирате ли Вашата полемика чии интереси обслужва?