Изследване: 97% от дизелите са извън нормите

Дизеловите двигатели остават предпочитани от европейците, но колко верни са екологичните им стойности, съобщени от производителите им.

Обратно в новината

Коментари - Изследване: 97% от дизелите са извън нормите | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Писна ми от промивки. От началото на 20 век НЯМА технически или технологични пречки автомобилите да бъдат електрически. Вярно за производството на ток пак има въглеродни емисии, но в промишлени условия с възможност за филтрация. ЕДИНСТВЕНАТА причина да са с двигатели за вътрешно горене е за да могат американските петролни магнати да натрупат пачки. Дали да са бензинови или дизелови е отклоняващ въпрос. С прост отговор. Дизеловите двигатели са по-модерни, с по-висок кпд. Не може да гориш по-малко гориво за една и съща работа и да произвеждаш повече отрови. Горивото е по-безопасно за употреба/ не гърми/. Добивът на дизел от петрол е значително по-прост в сравнение със синтеза на бензин. Възможна е замяната с растително олио /рапично, от фритюрник/. Което елиминира монопола на скъпите и сложни рафинерии. Сто процента от корабите, камионите, автобусите, новите безшумни подводници на руснаците и влаковете без контактна мрежа са дизелови. Никой не си и помисля да ги забранява. Сега разбирате ли Вашата полемика чии интереси обслужва?

Баси рекламата!

, добре - направихме реклама на VW, сега е ред на статия, в която има поне малко доза истина и фактически данни.

Това доказва,че 97 процента от населението не му пука!

Тия "норми" са като ония за "Откажи се от хартиена фактура - спаси дърво"! Накрая ти си "спасил" цяла гора, която обаче някой друг е изсякъл и изнесъл в чужбина, под зоркото наблюдение на Цвък-Цвък! Не стига това, ами и дружествата, на които си спестил хартията, са ти омаскарили сметките по 2-3 и....си на съдия-изпълнител без право дори на мнение! А и нямаш документи! Електронните са подменени! Все пак системата е собственост на другата страна!

Всеки ден попадаш в задръстване зад някой дизелов автомобил. Ще си издрайфаш вътрешностите от смрад. За какви норми говорят. Само манипулации.

Като всичко на Запад, нормите се въвеждат в интерес да възпрепятстват всякаква конкуренция на пазара, извън определените фамилии за целта! Еко 1,2,3,4,5,6....328...Зелена енергия...квоти за парникови газове....всичко е измислица за балами и дрането им наживо!

най после някой да напише реалната истина евала пич

Нафтовите печки се разтревожиха,че може да им спрат подигравката с хората.....едни карат с отработено олио или палмово масло от ресторантите,други още на втората година си махат филтрите за едри частици,че били скъпи за подмяна и като ги погледнеш отзад димят като комин на Кремиковци и като,че ли карат на въглища-ВСИЧКИ НАФТОВИ ПЕЧКИ ВЪН ОТ ГРАДОВЕТЕ!!!!

Много си прост! Материала касае продукта "автомобил" в заводския му вид! Не отговаря на "изискванията" още на ниво производство! Но по документи е ОК, със всички сертификати и гаранции + скъп маркетинг (реклама)! И всичко е една голяма лъжа! А това, за което пишеш е далеч-далеч по-задна практика, при това в частни случаи!

Примерът ти далеч не е подходящ. При гориво от изгорено олио вредите за околната среда са в пъти по- малки. Миризмата на пържена цаца не е проблем.... освен за диетите ня някои. Друг е въпросът, че с изгорено домакинско олио могат да се движат по- старите дизели. Електрическите автомобили също 'вредят' с батерийте си и горивото за централите произвеждащи електричеството. Бензинът е ясен. Тъй че дизеловите ДВГ не са най-страшни