Hyundai започна производството на новата KONA Electric в Чехия

Южнокорейската компания планира да произведе 21 000 електрически кросоувъра в европейския си завод до края на годината

Обратно в новината

Коментари - Hyundai започна производството на новата KONA Electric в Чехия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като си галфон, поне не го показвай публично. Това че си анонимен не е голям плюс.

Галфон е на майка Ви отрочето. Задавам някои питанки, на които, макар и за някой тъпи, можехте да отговорите. Като ще си говорим на модерна терминология, колко е въглеродният отпечатък (баси тъпнята е това) на тостер Кона (например) и бензиново СУВ-че от същия клас? От производството на най-малкото болтче, до вкарването в автоморга и рецилкирането (унищожаването) на частите. А колко е пак тоя отпечатък при производството на електроенергия за зареждане на тостерите? Коя развита държава в момента може да произведе достатъчно енергия за икономиката, домакинствата и за зареждане на 50% (не повече) от автопарка на ток? А те искат да минем всички на ток.

Прекрасно, че тостерите (пардон, електрическите автомобили) не замърсяват въздуха по време на движение. Но какво е замърсяването от производството на батерии, рециклирането им (или директно се изхвърлят някъде?) и съизмеримо ли е то със замърсяването на едно кола на бензин? Отделно, животът на един тостер е по-кратък от една кола с ДВГ. (Половината Тесли у нас са изхвърлени на запад и сглобени от 2, 3, за да стане една годна за движение) Следователно вместо да карам една кола с ДВГ 10 години, ще трябва да си купя два тостера за този период. Съответно замърсяването от производството на две електрички не е ли по-голямо?

Защо мислиш не замърсяват? Прахови частици от спирачки - в пъти повече от двг автомобил. Гуми, износване на път, т.н - също , заради по-голямото тегло. А с какъв ток ги зареждате? Екологичен? Как, когато те се зареждат нощем, а през деня сме на път или по места, където нямаме право на зареждане (фирми, клиенти, т.н..). Справка видео в тубата как Софийски гр. транспорт зарежда ел. автобус с димящ дизел генератор до него..