Коментари - Хибридната S-Klasse харчи колкото Prius | Авто.dir.bg
Коментари
Очаквам повече от Mercedes, заради славното им минало. Нека да направят нещо истинско на ток.
Не е трябвало да чакаш досега, до началото на 2015та си струваше да вземеш non-facelift W222, след това по правило си се чака новата.
Ще пуснат след като възвърнат инвестициите в дизел, бензин и хибриди....това не е селския дюкян да сменяш ишлеметата за големия събор следващата седмица.....
тия хибриду са тотална лъжа. Повече от 10 км не може да минат на ток. Инвестицията просто е хвърлена на вятъра, и риба ни рак. Правете само е-двигатели или само ДВГ.
Особено след скандалите с дизелите трудно ще им повярвам.освен ако лично не се кача да подкарам. На предпоследния приус, когато съм го карал , разхида в града беше 4.1 като стм го заемал с доливане. Шофирането беше в стил колкото е възможно по-икономично
Плъгин хибридите минават до около 50 км. и за доста хора карането в града е само на ток. Карам хибрид, който минава около 2 км. само на ток и то със скорост до 30 км/ч (не е плъгин). По принцип при него този режим е за влизане и излизане в затворени комплекси, без използване на бензиновия двигател - само съм го тествал, не го ползвам реално. Идеята на тези хибриди е съвсем различна и наистина са значително по-икономични от обикновен бензинов двигател. Най-осезаема е разликата в града, след това на извънградско, най-малка е на магистрала.
Просто методът на измерване е такъв. Тръгва се с пълна батерия и се кара 100км. Реално, на дълъг път, извънградско, хибридите горят повече от чисто бензинов двигател. В градски условия електромоторът компенсира загубите при спиране и потегляне и това прави хибридите по-икономични на градско. Когато става дума за S-Klasse, обаче, разходът е последна грижа.
Ако тази S-класа е с известните двигатели на VW може и да тръгне само с 50 грама. Всичко зависи от интегрирания софтуер, който заблуждава зяпачите. Наздраве за "екологични" немски двигател ;)
Не са се поувлекли малко,а бая много ! 2 л на 100 харчи Теслата ,приравнено от ел.енергия към бензин. Няма как тая огромна талига, плюс разхода на бензинов двигател почти 400 кс ,да е на същото ниво на разход ,както напълно електрическата Тесла. Тея 2 л са ги изсмукали толкова здраво ,че просто няма накъде. Малкото Приусче гори 3-4 на 100,бе хора!
Друг път.тоз камион тежи около 3 тона че и отгоре с тия батерии.приуса харчи 4 и нататък и Тойота го правят от сума ти време и са се научили.а приуса тежи 2 пъти по малко.дрън дрън та пляс.който си купува тази кола няма да седне да проверява.
Я кажи Тесла-та как я сметна че харчи 2/100 приравнено към бензин? на база цена ли? Защото ако е на база цена в България може и да гори 2/100, ама в Германия гори 11/100... защото ако тук тока е по 14 ст, в Германия е по 75.... Честно казано с една добре балансирана програма за управление на циклите за движение и малко суперкондензатори е напълно възможно дори и тази "талига" да харчи по 2/100.... Не забравяйте, че в нея може да има вложена технология, която в момента да е безумно скъпа и в кола за 50-60 бона да не може да се сложи, но в кола която струва половин милион.... още 15-20 бона отгоре даже няма да се отразят на цената. Пример за такава технология... именно суперкондензатори. Вместо литиево-йонна батерия, са сложени суперкондензатори (най-вероятно комбинация от двете). С батерии процента възстановена енергия при спиране е не повече от 25-30% - просто батериите не могат да поемат голямо количество енергия за толкова малко време. При суперкондензаторите този процент може да достигне 90%, а след това той да я отдаде по-бавно към батерията. Ако сложат такива кондензатори на Приуса цената му ще се вдигне с около 15-20 хиляди, което го прави непродаваем.... при тази кола тази цена няма и да я усетиш.... В комбинация с ограничение на мощноста на ДВГ-то в градски цикъл до тази на ел.мотора (може да се направи дори с изключване на цилиндри).... изобщо има много варианти, които могат да се направят. Вероятно при София-Бургас със 140км/ч, разхода няма да е 2/100, ама Тесла-та даже неможе да мине това разстояние без презареждане с тази скорост ако ще да застане на челна стойка! Всичко е въпрос на вложени ресурси и управлението им....
Хибридната S-Klasse харчи колкото Prius
2.1 литра на 100 км звучи като фантастичен разход дори за дизелова малолитражка, но според Mercedes-Benz новата хибридна модификация на S-Klasse харчи толкова.
Обратно в новината