Хибридната S-Klasse харчи колкото Prius

2.1 литра на 100 км звучи като фантастичен разход дори за дизелова малолитражка, но според Mercedes-Benz новата хибридна модификация на S-Klasse харчи толкова.

Обратно в новината

Коментари - Хибридната S-Klasse харчи колкото Prius | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Очаквам повече от Mercedes, заради славното им минало. Нека да направят нещо истинско на ток.

чувствам се дзверски прецакан сега! моята s класа е юли 2016, ебаси!

Не е трябвало да чакаш досега, до началото на 2015та си струваше да вземеш non-facelift W222, след това по правило си се чака новата.

Ще пуснат след като възвърнат инвестициите в дизел, бензин и хибриди....това не е селския дюкян да сменяш ишлеметата за големия събор следващата седмица.....

Звучи като ебаси партенката!

тия хибриду са тотална лъжа. Повече от 10 км не може да минат на ток. Инвестицията просто е хвърлена на вятъра, и риба ни рак. Правете само е-двигатели или само ДВГ.

Особено след скандалите с дизелите трудно ще им повярвам.освен ако лично не се кача да подкарам. На предпоследния приус, когато съм го карал , разхида в града беше 4.1 като стм го заемал с доливане. Шофирането беше в стил колкото е възможно по-икономично

"2.1 литра на 100 км звучи като" лъжа. Май са се поувлекли малко.

Плъгин хибридите минават до около 50 км. и за доста хора карането в града е само на ток. Карам хибрид, който минава около 2 км. само на ток и то със скорост до 30 км/ч (не е плъгин). По принцип при него този режим е за влизане и излизане в затворени комплекси, без използване на бензиновия двигател - само съм го тествал, не го ползвам реално. Идеята на тези хибриди е съвсем различна и наистина са значително по-икономични от обикновен бензинов двигател. Най-осезаема е разликата в града, след това на извънградско, най-малка е на магистрала.

Няма кой да ги чака да си възвръщат инвестициите ...

Просто методът на измерване е такъв. Тръгва се с пълна батерия и се кара 100км. Реално, на дълъг път, извънградско, хибридите горят повече от чисто бензинов двигател. В градски условия електромоторът компенсира загубите при спиране и потегляне и това прави хибридите по-икономични на градско. Когато става дума за S-Klasse, обаче, разходът е последна грижа.

има,има, по финансовите им отчети си личи, че си ги чакат хората :)

Ако тази S-класа е с известните двигатели на VW може и да тръгне само с 50 грама. Всичко зависи от интегрирания софтуер, който заблуждава зяпачите. Наздраве за "екологични" немски двигател ;)

Не са се поувлекли малко,а бая много ! 2 л на 100 харчи Теслата ,приравнено от ел.енергия към бензин. Няма как тая огромна талига, плюс разхода на бензинов двигател почти 400 кс ,да е на същото ниво на разход ,както напълно електрическата Тесла. Тея 2 л са ги изсмукали толкова здраво ,че просто няма накъде. Малкото Приусче гори 3-4 на 100,бе хора!

Друг път.тоз камион тежи около 3 тона че и отгоре с тия батерии.приуса харчи 4 и нататък и Тойота го правят от сума ти време и са се научили.а приуса тежи 2 пъти по малко.дрън дрън та пляс.който си купува тази кола няма да седне да проверява.

Я кажи Тесла-та как я сметна че харчи 2/100 приравнено към бензин? на база цена ли? Защото ако е на база цена в България може и да гори 2/100, ама в Германия гори 11/100... защото ако тук тока е по 14 ст, в Германия е по 75.... Честно казано с една добре балансирана програма за управление на циклите за движение и малко суперкондензатори е напълно възможно дори и тази "талига" да харчи по 2/100.... Не забравяйте, че в нея може да има вложена технология, която в момента да е безумно скъпа и в кола за 50-60 бона да не може да се сложи, но в кола която струва половин милион.... още 15-20 бона отгоре даже няма да се отразят на цената. Пример за такава технология... именно суперкондензатори. Вместо литиево-йонна батерия, са сложени суперкондензатори (най-вероятно комбинация от двете). С батерии процента възстановена енергия при спиране е не повече от 25-30% - просто батериите не могат да поемат голямо количество енергия за толкова малко време. При суперкондензаторите този процент може да достигне 90%, а след това той да я отдаде по-бавно към батерията. Ако сложат такива кондензатори на Приуса цената му ще се вдигне с около 15-20 хиляди, което го прави непродаваем.... при тази кола тази цена няма и да я усетиш.... В комбинация с ограничение на мощноста на ДВГ-то в градски цикъл до тази на ел.мотора (може да се направи дори с изключване на цилиндри).... изобщо има много варианти, които могат да се направят. Вероятно при София-Бургас със 140км/ч, разхода няма да е 2/100, ама Тесла-та даже неможе да мине това разстояние без презареждане с тази скорост ако ще да застане на челна стойка! Всичко е въпрос на вложени ресурси и управлението им....

Лесно се смята. Енергията в един литър бензин е 29 MJ/l, което се равнява на 8,12 kWh/l. Tesla Model S P100D "гори" 20.0 kWh/100km, което е 2,5l. Само дето, заради батерията, Tesla-та е дори по-тежка: 2316 kg, срещу около 2100 kg при S-Klasse.