Новото й поколение ще бъде внедрено в гамата на Peugeot през 2011, съобщават от компанията.
Хибридните автомобили на групата се задвижват от два двигателя, които могат да функционират последователно или едновременно: двигател с вътрешно горене (HDi), който е предназначен за пътувания извън града, и електродвигател, който задвижва атомобила при спиране и потегляне и при движение с ниска скорост. Преминаването от единия на другия двигател става автоматично благодарение на STOP&START, стартер-алтернатор, който гаси и рестартира двигателя с вътрешно горене всеки път, когато условията го налагат.
В някои случаи двата двигателя могат да работят заедно, като помагат на автомобила да ускорява по-добре, например при изпреварвания. Оригиналното разположение на двигателите дава възможност за задвижване 4х4: Hdi двигателят задвижва предните колела, а електрическият отговаря за задните. Всичко се управлява електронно, без механична връзка между предните и задните колела, и това дава значителни предимства в сравнение с „класическата“ интегрална трансмисия със задвижващ мост.
От пролетта на 2011, както бе съобщено на Световното автоизложение в Париж през 2008-а, компактният кросоувър 3008 ще бъде първият автомобил на групата, оборудван с технологията Hybrid4, a на тазгодишния автосалон във Франкфурт ще бъде показан прототипът RCZ Hybrid4.