296 |
0
Toyota Yaris Cross дебютира с хибридно 4х4 задвижване
Въпреки първоначалното отлагане на дебюта на новия си кросоувър, Toyota вече е готова да го представи официално.
Yaris Cross се появи няколко седмици след първоначално планираната си премиера и засега само в онлайн формат, предава Autoclub.
Машината се базира под C-HR по отношение на своите размери, но пък ще предлага задвижване на четирите колела. Това е заслуга на хибридната система на модела, която до известна степен се споделя с новото поколение Yaris.
Вижте как изглежда колата >> >> >>
Под капака откриваме 1.5-литров бензинов мотор с термична ефективност от 40 процента, което е особено високо постижение за двигател с вътрешно горене. Този агрегат може да задвижва машината чрез предните й колела и е подпомаган от малък електромотор.
4х4 системата се активира само при наличие на прибоксуване от страна на предните колела. Наличието й не е серийно, а срещу допълнително заплащане.
Системната мощност възлиза на 116 конски сили, а вредните емисии на СО2, измерени по новия цикъл WLTP, варират между 120 и 140 грама за километър в зависимост от режима на движение.
Изненадващата новина е, че моделът влиза в продажба в Европа чак през лятото на 2021 година. Планът на Toyota е да реализира по около 150 000 бройки от модела годишно, като производството ще се извършва във Валансиен.
Машината се базира под C-HR по отношение на своите размери, но пък ще предлага задвижване на четирите колела. Това е заслуга на хибридната система на модела, която до известна степен се споделя с новото поколение Yaris.
Вижте как изглежда колата >> >> >>
Под капака откриваме 1.5-литров бензинов мотор с термична ефективност от 40 процента, което е особено високо постижение за двигател с вътрешно горене. Този агрегат може да задвижва машината чрез предните й колела и е подпомаган от малък електромотор.
4х4 системата се активира само при наличие на прибоксуване от страна на предните колела. Наличието й не е серийно, а срещу допълнително заплащане.
Системната мощност възлиза на 116 конски сили, а вредните емисии на СО2, измерени по новия цикъл WLTP, варират между 120 и 140 грама за километър в зависимост от режима на движение.
Изненадващата новина е, че моделът влиза в продажба в Европа чак през лятото на 2021 година. Планът на Toyota е да реализира по около 150 000 бройки от модела годишно, като производството ще се извършва във Валансиен.