Продажбите на SSang Yong в родната му Южна Корея през миналия месец достигнаха 4924 броя, потвърждавайки тенденцията за растеж от началото на 2013 г. в сравнение с миналогодишните средномесечни продажби от 4000 бр. Нарастването на вътрешния пазар за "драконите" е с 30.1%, а кумулативните продажби са се увеличили с 37% в сравнение със същия период на миналата година. Този растеж се дължи най-вече на успеха на серията Корандо.
Въпреки че основният фокус на компанията е да задоволи нарасналото търсене на родния си пазар, експортните й продажби също отбелязаха растеж от 5% през март, а кумулативните продажби нараснаха със 7.4%.
За да избегне забавяне на поръчки, от следващия месец SSangYong Motor Company ще увеличи производството на SUV гамата си, с акцент върху Корандо и Рекстън.
По време на проведеното в края на март автомобилно изложение в Сеул, SsangYong Motor Company обяви и бъдещите си планове за развитие на средноразмерен и голям SUV-модел, чиято визия беше подсказана от концептуалния премиум всъдеход LIV-1, представен премиерно на салона.
Вижте снимки >>