Сдружението отбелязва, че този спад е засегнал най-вече френските производители.
Миналата година регистрациите са намалели с 13,9 процента до 1,899 милиона автомобила, сочат данните на комитета. Най-засегнати са френските автомобилопроизводители. Макар техният пазарен дял да е останал над 50 процента, регистрациите на PSA Peugeot Citroen са спаднали със 17,5 процента, а при Renault - марките Renault и Dacia - се наблюдава спад от 22,1 процента.
При чуждестранните марки понижението е по-слабо изразено (-6,7 процента). Единственото голямо изключение е южнокорейската компания Hyundai-Kia, чиито продажби са скочили с 28,2 процента.
Всички по-обикновени марки отчитат понижение, докато високият сегмент е стабилен, според говорител на сдружението.