117 |
0
Нови BMW Series 3 Coupe и Cabriolet
BMW Group обнови BMW Серия 3 Купе и Кабриолет.
Модификациите по каросерията на моделите са засегнали предния капак, предната броня, бъбрековидната решетка на радиатора, страничните прагове и задната броня. Рамката около бъбрековидната решетка вече е оформена от прецизно усукана около себе си хромирана лента.
Фаровете на новото BMW Серия 3 Купе и BMW Серия 3 Кабриолет са с нови контури, подобрена конструкция и иновативна светлинна технология.
Изборът от екстериорни цветове при двата модела вече включва Deep Sea Blue Metallic и Vermillion Red Metallic, а от юни 2010 г. и Mineral White Metallic. Предлагат се и четири нови модела алуминиеви джанти с размер 17’’ и 18’’, а в комбинация с М спортен пакет и подчертано спортните 19-инчови джанти.
Вижте снимки
Още при въвеждането си на пазара през март 2010 г. двата нови модела ще се предлагат с нов базов двигател. BMW 318i е 2-литров четирицилиндров бензинов двигател с директно впръскване, работещ на бедни горивни смеси. Благодарение на тази технология BMW 318i развива мощност от 143 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,1 секунди (BMW 318i Купе) респективно 10,3 секунди (BMW 318i Кабриолет). Максималната скорост и при двата модела е 210 км/ч. Средният разход на гориво при тестовия цикъл на ЕС на BMW 318i Купе е 6,3 л./ 100 км., а емисиите СО2 - 146 гр./ км. Съответните данни за BMW 318i Кабриолет са 6,6 л./км. и 154 гр./км
Новото BMW 335i Купе и новото BMW 335i Кабриолет ще бъдат представени на пазара с новия редови шестцилиндров двигател, при който за първи път са комбинирани технологиите BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection и напълно променливото газоразпределение VALVETRONIC. Трилитровият двигател развива максимална мощност от 306 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч на BMW 335i Купе отнема 5,5 сек. Електронно ограничената максимална скорост и на двата модела е 250 км/ч. Средният разход на гориво при тестовия цикъл на ЕС е 8,4 л./ 100 км. за BMW Серия 3 Купе и 8,8 л./100 км. за Кабриолета.
При представянето на новото BMW Серия 3 Купе и новото BMW Серия 3 Кабриолет те могат да бъдат оборудвани и с новото поколение редови шестцилиндров дизелов двигател на BMW - BMW 325d Купе и BMW 325d Кабриолет. Агрегатът с работен обем 3 л. разполага с турбокомпресор с променлива геометрия, алуминиев цилиндров блок и директно впръскване Common Rail от най-ново поколение. Мощността му е 204 к.с. при 3750 об./мин. Максималната скорост е 238 км/ч.
Както при новия шестцилиндров двигател, така и при четирицилиндровия дизелов агрегат на моделите BMW 320d Купе и BMW 320d Кабриолет мощността е увеличена с 5 кВт. Двулитровият агрегат развива мощност от 184 к.с. при 4000 об./мин. Максималната скорост е 237, респективно 228 км/ч
Новото BMW Серия 3 Купе и новото BMW Серия 3 Кабрио серийно се оборудват с 6-степенна механична скоростна кутия. За моделите BMW 335i Купе и BMW 335i Кабриолет като опция се предлага 7-степенна спортна автоматична трансмисия с два съединителя. При нея смените на предавките се осъществяват без прекъсване на подаването на мощност към задвижваните колела, което гарантира забележителна динамика при ускорение. При всички модели, оборудвани с автоматична трансмисия, респективно спортна автоматична трансмисия, в ръчен режим водачът може да сменя предавките с помощта на лоста за превключване, както и с опционалните лостчета на волана.
Фаровете на новото BMW Серия 3 Купе и BMW Серия 3 Кабриолет са с нови контури, подобрена конструкция и иновативна светлинна технология.
Изборът от екстериорни цветове при двата модела вече включва Deep Sea Blue Metallic и Vermillion Red Metallic, а от юни 2010 г. и Mineral White Metallic. Предлагат се и четири нови модела алуминиеви джанти с размер 17’’ и 18’’, а в комбинация с М спортен пакет и подчертано спортните 19-инчови джанти.
Вижте снимки
Още при въвеждането си на пазара през март 2010 г. двата нови модела ще се предлагат с нов базов двигател. BMW 318i е 2-литров четирицилиндров бензинов двигател с директно впръскване, работещ на бедни горивни смеси. Благодарение на тази технология BMW 318i развива мощност от 143 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,1 секунди (BMW 318i Купе) респективно 10,3 секунди (BMW 318i Кабриолет). Максималната скорост и при двата модела е 210 км/ч. Средният разход на гориво при тестовия цикъл на ЕС на BMW 318i Купе е 6,3 л./ 100 км., а емисиите СО2 - 146 гр./ км. Съответните данни за BMW 318i Кабриолет са 6,6 л./км. и 154 гр./км
Новото BMW 335i Купе и новото BMW 335i Кабриолет ще бъдат представени на пазара с новия редови шестцилиндров двигател, при който за първи път са комбинирани технологиите BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection и напълно променливото газоразпределение VALVETRONIC. Трилитровият двигател развива максимална мощност от 306 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч на BMW 335i Купе отнема 5,5 сек. Електронно ограничената максимална скорост и на двата модела е 250 км/ч. Средният разход на гориво при тестовия цикъл на ЕС е 8,4 л./ 100 км. за BMW Серия 3 Купе и 8,8 л./100 км. за Кабриолета.
При представянето на новото BMW Серия 3 Купе и новото BMW Серия 3 Кабриолет те могат да бъдат оборудвани и с новото поколение редови шестцилиндров дизелов двигател на BMW - BMW 325d Купе и BMW 325d Кабриолет. Агрегатът с работен обем 3 л. разполага с турбокомпресор с променлива геометрия, алуминиев цилиндров блок и директно впръскване Common Rail от най-ново поколение. Мощността му е 204 к.с. при 3750 об./мин. Максималната скорост е 238 км/ч.
Както при новия шестцилиндров двигател, така и при четирицилиндровия дизелов агрегат на моделите BMW 320d Купе и BMW 320d Кабриолет мощността е увеличена с 5 кВт. Двулитровият агрегат развива мощност от 184 к.с. при 4000 об./мин. Максималната скорост е 237, респективно 228 км/ч
Новото BMW Серия 3 Купе и новото BMW Серия 3 Кабрио серийно се оборудват с 6-степенна механична скоростна кутия. За моделите BMW 335i Купе и BMW 335i Кабриолет като опция се предлага 7-степенна спортна автоматична трансмисия с два съединителя. При нея смените на предавките се осъществяват без прекъсване на подаването на мощност към задвижваните колела, което гарантира забележителна динамика при ускорение. При всички модели, оборудвани с автоматична трансмисия, респективно спортна автоматична трансмисия, в ръчен режим водачът може да сменя предавките с помощта на лоста за превключване, както и с опционалните лостчета на волана.