Нова услуга ще получат клиентите на Mercedes-Benz в България
Генералният дистрибутор „Силвър Стар” отваря нова точка за прием на автомобили за обслужване в „София Ринг Мол”
От началото на април собствениците на автомобили Mercedes-Benz в България ще могат да се възползват от нова услуга. За тяхно удобство генералният дистрибутор на марката Mercedes-Benz за България - "Силвър Стар", отваря нова точка за прием на автомобили за обслужване в столичния "София Ринг Мол". Проектът е пилотен за мрежата на Mercedes-Benz, като услугата за пръв път ще се предлага в търговски център.
"Стремим се да бъдем винаги от полза на нашите клиенти и близо до тях, в тяхното ежедневие. Затова и в последните 6 месеца работихме усилено по внедряването на тази услуга. Вярваме, че разширяването на дейностите в "София Ринг Мол" ще спести време на клиентите и ще допринесе за тяхната висока удовлетвореност и премиум преживяване, каквото подобава на Mercedes-Benz", сподели Негован Йосифович, изпълнителен директор на "Силвър Стар".
Регулярните експресни дейности като смяната на масло, филтри, накладки, дискове ще се извършват от специализираните екипи на "Силвър Стар", докато клиентите са на бизнес обяд или пък докато пазаруват важните за семейството продукти в търговския център. Приемът на автомобили ще се случва на паркинг ниво 0, като часовете ще са предварително записани.
В края на 2019 година "Силвър Стар" отвори своя концептуален шоурум в "София Ринг Мол", като проектът отново беше пилотен в мрежата на Mercedes-Benz. Генералният дистрибутор на марката предлага на място възможност за пробно шофиране на най-новите модели от гамата, както и богата колекция от аксесоари. С разширяването на услугите и внедряването на опцията за прием на автомобили за обслужване в търговския център "Силвър Стар" предлага ново клиентско преживяване и добавя поредната иновация в бизнес развитието на компанията.