Рожба на тригодишното сътрудничество е демонстративен Peugeot Partner, чийто електродвигател се захранва от последно поколение горивни клетки с протоннообменна мембрана (PEM). Новата система има няколко основни предимства пред съществуващите: - автономен пробег от 300 км, три пъти по-голям от този на електромобилите с конвенционални акумулатори; - компактен дизайн както на депото с горивни клетки, така и на помощното оборудване, което позволява вместване на целия агрегат отпред на мястото на двигателя с вътрешно горене; - стартиране при температури до -20 градуса, което е сериозен напредък за автомобил с горивни клетки. Нова система за съхранение на водород под налягане от 700 бара също допринася за повишаване на ефективността на автомобила: - позволява съхраняването на 70 процента повече водород, без да се увеличава обемът на резервоарите; - увеличава автономния пробег, без да се налага включването на батериите за презареждане, което разширява спектъра на приложение на автомобила; - водородните резервоари са разположени на плъзгащи се шини под товарния отсек, което позволява бързата им подмяна с нови. Това е практична алтернатива на презареждането на специални станции и елиминира една от основните пречки за развитието на водородните автомобили. Все още съществуват редица проблеми като високата цена, ограничаваща достъпността на подобни автомобили, както и размерите и теглото на водородните резервоари, но подобни проекти са поредната крачка към бъдещето на автомобилния транспорт.