Kawasaki представи първият в света мотоциклет, който съчетава традиционен двигател с електромотор.

Вижте как изглежда първият в света хибриден мотоциклет >> >> >>

Хибридният Ninja 7 Hybrid има 451-кубиков четиритактов двуцилиндров двигател с течно охлаждане и скоростна кутия без съединител, която може да се използва ръчно или в автоматичен режим, и електрически мотор с мощност 9 kW. 

Що се отнася до батерията, то капацитета и е около 1,5 kWh. Мощността варира от 58,47 к.с. до 69,35 к.с. благодарение на функцията e-boost.

Kawasaki казва, че благодарение на електромотора ускорението е сравнимо с това на 1000-кубиков мотоциклет в клас суперспорт. Междувременно разходът на гориво е доста икономичен и отговаря на очакваното от 250-кубикова машина.

смяната на скоростите е бърза благодарение на монтираната на кормилото скоростна кутия.

Моторът има три режима на шофиране: SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID и EV2.

Двата мотора и 48V литиево-йонна батерия са разположени така, че да оптимизират разпределението на теглото в рамките на решетка. Позицията на каране обещава да бъде динамична, но удобна, като ездачът се навежда над обтекателя, но без да напряга китките си.

От гледна точка на дизайна, Ninja 7 Hybrid също показва известна разпознаваемост, въпреки препратките към семейното усещане на други "Нинджи"