Hyundai разкри своя първи премиум модел - Genesis G90
Флагманът G90 е първия модел в гамата на новосъздаденото елитно подразделение на Hyundai - Genesis.
Вижте снимки >> >> >>
Екстериорът на корейската лимузината съчетава някои агресивни елементи, като издължените LED фарове и масивна хромирана радиаторна решетка с изчистени линии и консервативен стил.
Интериорът на G90 може да бъде описан и само с две думи - изключително луксозен.
Салонът е тапициран с премиум кожа, централна конзола се простира от таблото до края на задните седалки, а те от своя страна са индивидуални.
На гърба на предните седалки са монтирани 9.2-инчови таблети, а климатичната система е "умна" и разделена на три зони.
Шофьорската седалка може да бъде електронно нагласяна в 22-различни позиции, гарантиращи върхови нива на контрол, а освен това впечатление прави и инфотейнмънт системата с 12.3-инчов дисплей.
Комфортът в кабината е на върхови нива, като корейците са се погрижили да сведат нивата на шум до абсолютния минимум - G90 разполага с тройни уплътнения на вратите и двойни стъкла на прозорците.
Впечатление правят и дървените декорации.
Що се отнася до размерите, то новият Genesis G90 има дължина от 5205 мм, ширина от 1915 мм, височина от 1495 мм и колесна база от 3160 мм. Според конфигурацията на лимузината, теглото й варира от 2420 кг до 2595 кг, а полезният обем на багажника е от 484 литра.
Hyundai Genesis G90 има двигателна гама, включваща три различни агрегата.
Базовият е 3.8-литров V6 GDI мотор с мощност от 228 к.с. и 397 Нм въртящ момент, който ускорява модела от 0 до 100 км/час за 6,9 секунди.
В средата стои 3.3-литров турбо V6 T-GDI двигател с мощност от 268 к.с. и 510 Нм въртящ момент, който ускорява модела от 0 до 100 км/час за 6,2 секунди.
Върховият агрегат 5.0-литров V8 GDI двигател с мощност от 308 к.с. и 520 Нм въртящ момент, който ускорява модела от 0 до 100 км/час за 5,7 секунди.
Лимузината разполага с 8-степенна автоматична скоростна кутия, а като стандарт моделът е със задвижване на задната ос.
Клиентите обаче ще могат да си поръчат и системата H-TRAC за задвижване към двете оси, както и опционалното адаптивно шаси.
Все още не е ясна цената на корейската лимузина, която ще дебютира в дилърските центрове на Hyundai през идната пролет.
В общи линии Hyundai Genesis G90 се очертава като конкурент на възродения Maybach.
Екстериорът на корейската лимузината съчетава някои агресивни елементи, като издължените LED фарове и масивна хромирана радиаторна решетка с изчистени линии и консервативен стил.
Интериорът на G90 може да бъде описан и само с две думи - изключително луксозен.
Салонът е тапициран с премиум кожа, централна конзола се простира от таблото до края на задните седалки, а те от своя страна са индивидуални.
На гърба на предните седалки са монтирани 9.2-инчови таблети, а климатичната система е "умна" и разделена на три зони.
Шофьорската седалка може да бъде електронно нагласяна в 22-различни позиции, гарантиращи върхови нива на контрол, а освен това впечатление прави и инфотейнмънт системата с 12.3-инчов дисплей.
Комфортът в кабината е на върхови нива, като корейците са се погрижили да сведат нивата на шум до абсолютния минимум - G90 разполага с тройни уплътнения на вратите и двойни стъкла на прозорците.
Впечатление правят и дървените декорации.
Що се отнася до размерите, то новият Genesis G90 има дължина от 5205 мм, ширина от 1915 мм, височина от 1495 мм и колесна база от 3160 мм. Според конфигурацията на лимузината, теглото й варира от 2420 кг до 2595 кг, а полезният обем на багажника е от 484 литра.
Hyundai Genesis G90 има двигателна гама, включваща три различни агрегата.
Базовият е 3.8-литров V6 GDI мотор с мощност от 228 к.с. и 397 Нм въртящ момент, който ускорява модела от 0 до 100 км/час за 6,9 секунди.
В средата стои 3.3-литров турбо V6 T-GDI двигател с мощност от 268 к.с. и 510 Нм въртящ момент, който ускорява модела от 0 до 100 км/час за 6,2 секунди.
Върховият агрегат 5.0-литров V8 GDI двигател с мощност от 308 к.с. и 520 Нм въртящ момент, който ускорява модела от 0 до 100 км/час за 5,7 секунди.
Лимузината разполага с 8-степенна автоматична скоростна кутия, а като стандарт моделът е със задвижване на задната ос.
Клиентите обаче ще могат да си поръчат и системата H-TRAC за задвижване към двете оси, както и опционалното адаптивно шаси.
Все още не е ясна цената на корейската лимузина, която ще дебютира в дилърските центрове на Hyundai през идната пролет.
В общи линии Hyundai Genesis G90 се очертава като конкурент на възродения Maybach.