Gemballa GT има променени предна броня, преден капак, странични прагове и задница. Нов спойлер добавя повече притискателна сила на задницата. Джантите са 20-цолови, а изпускателната система е спортна. Окачването е регулируемо, а спирачките - високодинамични. Интериорът е оцветен в два тона, преобладаващият материал е алкантара. При Gemballa GT 4.0L RS предната и задната броня са получили нови спойлери, в екстериора много детайли са сменени с карбонови, цветовете са два, педалите - алуминиеви, а алкантарата преобладава навсякъде. Добавен е спортен пакет спирачна система, регулируемо окачване и спортна изпускателна система. Най-променен обаче е двигателят на Cayman S, който е с увеличен работен обем от заводските 3,4 литра на 4,0 литра. Това дава допълнителна мощност и въртящ момент, като от Gemballa твърдят, че динамиката на двигателя се доближава много до тази на Carrera S. Въпреки това още няма официални данни за точните стойности на мощността и динамиката на Gemballa GT 4.0L RS.