През следващата година BMW Group ще стартира лансирането на нов търговски модел за директни продажби. Той ще бъде въведен в цяла Европа на няколко етапа, като ще започне в Италия, Полша и Швеция на 1 януари 2024 г. с лансирането на новите модели на марката MINI. Останалите европейски страни ще последват примера постепенно, като за марката BMW преходът е планиран за 2026 г.

Предстоящото внедряване представлява важна стъпка и ще позволи всички нови автомобили BMW и MINI и малко употребявани автомобили на BMW Group да се реализират чрез агентски модел в цяла Европа. Новият модел на продажби ще бъде от полза както за клиентите, търговските партньори, така и за компанията BMW Group. Стандартните национални цени за идентични модели автомобили ще осигурят прозрачност на цените за клиентите.

Снимка: BMW Group

Освен това, с напредването на прехода към агентски модел, BMW Group ще дигитализира целия процес на покупка, като даде възможност за избор между онлайн и физически покупки, и превключване между двете по всяко време. Всичко това ще стане възможно благодарение на интегрирана IT система, обхващаща всеки етап от избора и покупката на автомобил при пълен достъп до познатата добре развита търговска мрежа.

Новият модел на продажби ще позволи на BMW да комуникира директно със своите клиенти и ще създаде среда за директна връзка между клиентите и BMW Group. Целта на новия търговски модел на продажби е много ясно да се увеличи удовлетвореността на клиентите и в същото време да им се предложи най-доброто премиум изживяване в индустрията.

Снимка: BMW Group

След въвеждането на новия модел на продажби, BMW Group ще продължи да разчита на съществуващата си търговска мрежа, като се възползва от една от ключовите си силни страни като компания - функционална и установена структура на продажбите.

Новият модел на продажби е създаден в продължителен процес, в който активно са участвали търговските партньори. BMW Group очаква търсенето на личен контакт и консултация от страна на клиентите да продължи и в бъдеще, като партньорите ще играят ключова роля в този процес.

Снимка: BMW Group

Агентският модел предлага на търговските партньори привлекателна и перспективна основа за техния бизнес, както и по-голяма сигурност при планирането. Те ще печелят фиксирана комисионна за всяко продадено превозно средство, която е внимателно изчислена и взема предвид пълния набор от фактори.

Същото важи и за онлайн покупките, при които те ще бъдат напълно възнаградени за доставки на превозни средства. В допълнение, новият модел на продажби позволява те да се съсредоточат върху предоставянето на възможно най-високо ниво на консултации и грижа за клиентите и им предлага достъп до всички налични автомобили на BMW Group.

Снимка: BMW Group

Техните отзиви за новия модел за продажби са много положителни и всички европейски търговци вече са подписали договорите за марката MINI. Клиентите в Италия, Швеция и Полша вече могат да се възползват от предварителните онлайн поръчки за новото изцяло електрическо MINI Cooper и новото MINI Countryman като част от новия модел за продажби.

Междувременно марката MINI стартира кампания за новото семейство, включващо новото напълно електрическо MINI Cooper и новото напълно електрическо MINI Countryman. Глобалната 360-градусова кампания под мотото "Радвам се да се запознаем отново" отвежда клиентите в нов визуален свят, който придава напълно ново лице на любимата и позната марка.

Снимка: BMW Group

През септември 2023 година беше представено новото поколение на MINI с иновативни технологии, типичната за марката радост от шофирането, неподражаем дизайн, нов дигитален свят от изживявания и обещанието до 2030 година да се превърне в чисто електрическа марка.

Вижте новото електрическо MINI Cooper и новото MINI Countryman  >>  >>  >>

Новото MINI Cooper Electric комбинира мобилността с нулеви локални емисии и електрифицираното усещане за управление на картинг. Новите модели MINI Cooper E и MINI Cooper SE остават верни на традициите с класически дизайнерски елементи.

Снимка: BMW Group

Новото MINI Countryman е първият модел на марката, който се произвежда в Германия. Компактният кросоувър с електрическо задвижване е подходящ както за града, така и за планински терени. Вече се приемат поръчки както за новото MINI Cooper Electric, така и за новото MINI Countryman.

Клиентите могат онлайн да конфигурират индивидуално желания от тях автомобил. Ще ги последват всички останали варианти на моделите. Цените на електрическото MINI Cooper за България започват от 62 900 лева за Cooper E и 70 800 лева за Cooper SE, а цените за MINI Countryman E стартират от 74 650 лева и от 104 900 лева за Countryman SE ALL4.

Снимка: BMW Group