По аналогия колата следва да се казва RS8, но от Audi не искат моделът да се бърка с още „по-наточена” версия на лимузината S8. Енергоцентралата под стъкления купол ще е познатата от RS6 5,2-литрова V10 машина. Мощността на битурбодвигателя ще възлиза на 575 к.с. Времето от 0-100 км/ч ще падне на 4 сек, а максималната скорост ще достигне до 320 км/ч. Немците очевидно са решили проблема с охлаждането, който буквално унищожи тестовия прототип на „Нордшлафе” преди година. Досега най-големият „охладителен” проблем на WV Group беше Bugatti Veyron, но от тогава насам са научени много уроци. Концептът R8 V12 TDI също е изиграл ролята на „муле” за усъвършенстване на аеродинамиката. В крайна сметка R8 V10 вече е напълно готов и ще започне да ни радва от средата на 2009 г.