Американци искат да строят автомобилен Дисниленд
Американци искат да построят в Детройт "автомобилен Дисниленд". Представители на американската автомобилна промишленост завиждат не само на показателите на германските автомобилни концерни, но и на тяхното умение да превръщат потенциалните купувачи във фанатици на дадена марка, в това число – и с помощта на крупни развлекателно-информационни центрове.
Трима американски предприемачи, включително и Билла Форд, един от шефовете и съсобственици на едноименния американски концерн, излязоха с инициатива – в Детройт да бъде построен развлекателен парк, на автомобилна тема, предаде руското електронно издание www.auto.vesti.ru, цитирано от "Фокус".
Паркът трябва да представя марките на Ford с атракциони за деца, интерактивни експозиции, които да позволят на потребителите да научат повече за тези автомобилни марки и използваните в тях технологии.
Като образец за подражание американците са взели германски компании, в т.ч. BMW Welt, които в Мюнхен, наред с централата на компанията, представят на площада различните марки.
Конкурентът на BMW – концернът Mercedes неотдавна откри собствен Mercedes World в Лондон. Марката Ferrari пък има свой собствен развлекателен парк в Абу Даби.