Renault представи Kadjar - големият брат на Captur (галерия)
Renault представи своя нов модел Kadjar, който е първият кросоувър на марката в С-сегмента.
Окуражени от успеха на Captur, Renault продължават офанзивата си в света на кросоувърите чрез лансирането на Kadjar. Новият модел на френската марка е с атлетичен и издължен дизайн и подчертан спортен дух.
Вижте снимки >>
За стила на кросоувъра се грижат и масивните 19-цолови лети джанти и мускулестите форми на калниците, а черните разширения на колесните арки, подсилват чувството за здравина. Впечатление правят и хромираните линии по радиаторната решетка, докато отзад, купето едва доловимо и по елегантен начин интегрира своята броня.
Силният характер на Kadjar се подсилва от новия светлинен подпис, който характеризира моделите на марката от средния и горния клас. Светлинните блокове на кросоувъра са Full-LED двойни фарове, подобряващи безопасността чрез по-интензивен и прецизен светлинен сноп.
Французите не разкриват двигателната гама на своя нов модел, но заявяват, че тя ще предлага висока степен на икономичност и ниски нива на вредните емисии.
Големият брат на Captur ще предложи версия, както с предно задвижване, така и със задвижване на всички колела.
Renault Kadjar е доста практичен, за което говорят и неговите компактните размери 4.45 метра дължина и 1.84 метра широчина. Пътният просвет на новия модел е 190 мм.
Интериорът предлага впечатляващо пространство - разстоянието от седалките до тавана е 910 мм, а ширината на нивото на лактите е 1456 мм. Максималният обем за превоз на товари е 472 литра.
Renault Kadjar използва CMF-C/D платформата на Renault-Nissan, на която е базиран Nissan Qashqai. Проектът CMF от своя страна е разделен на три сегмента: CMF-A за малки автомобила, CMF-B за средноразмерни автомобили и CMF-C/D за големите модели.
Kadjar предлага високи нива на комфорт и e обзаведен с интериорни декорации от най-добро качество. Моделът е снабден с навигация, а като стандарт е и новата инфотейнмънт система R-Link 2, която е съчетана със 7-инчов цветен сензорен TFT дисплей. Новият модел е и с най-новите системи за подпомагане на водача на Renault.
Кросоувърът ще се произвежда в испанския завод на Renault в Паленсия, който в момента експортира 83% от своята продукция до над 50 различни държави на пет континента. Освен това обаче Renault Kadjar ще бъде първият автомобил на Renault, който ще се произвежда в Китай - в новопостроеният завод на марката във Вухан с първоначален производствен капацитет от 150 000 автомобила годишно.
Именно с Kadjar ще започне планираната офанзива на Renault Group в Китай.
Новият кросоувър ще бъде представен пред публика по време на 85-ото издание на Автомобилен салон Женева на 5 март 2015 г.
В продажба ще влезе в началото на това лято едновременно в Европа и голяма част от страните от Африка и Средиземноморския басейн, а след това и в Китай.
Вижте снимки >>
За стила на кросоувъра се грижат и масивните 19-цолови лети джанти и мускулестите форми на калниците, а черните разширения на колесните арки, подсилват чувството за здравина. Впечатление правят и хромираните линии по радиаторната решетка, докато отзад, купето едва доловимо и по елегантен начин интегрира своята броня.
Силният характер на Kadjar се подсилва от новия светлинен подпис, който характеризира моделите на марката от средния и горния клас. Светлинните блокове на кросоувъра са Full-LED двойни фарове, подобряващи безопасността чрез по-интензивен и прецизен светлинен сноп.
Французите не разкриват двигателната гама на своя нов модел, но заявяват, че тя ще предлага висока степен на икономичност и ниски нива на вредните емисии.
Големият брат на Captur ще предложи версия, както с предно задвижване, така и със задвижване на всички колела.
Renault Kadjar е доста практичен, за което говорят и неговите компактните размери 4.45 метра дължина и 1.84 метра широчина. Пътният просвет на новия модел е 190 мм.
Интериорът предлага впечатляващо пространство - разстоянието от седалките до тавана е 910 мм, а ширината на нивото на лактите е 1456 мм. Максималният обем за превоз на товари е 472 литра.
Renault Kadjar използва CMF-C/D платформата на Renault-Nissan, на която е базиран Nissan Qashqai. Проектът CMF от своя страна е разделен на три сегмента: CMF-A за малки автомобила, CMF-B за средноразмерни автомобили и CMF-C/D за големите модели.
Kadjar предлага високи нива на комфорт и e обзаведен с интериорни декорации от най-добро качество. Моделът е снабден с навигация, а като стандарт е и новата инфотейнмънт система R-Link 2, която е съчетана със 7-инчов цветен сензорен TFT дисплей. Новият модел е и с най-новите системи за подпомагане на водача на Renault.
Кросоувърът ще се произвежда в испанския завод на Renault в Паленсия, който в момента експортира 83% от своята продукция до над 50 различни държави на пет континента. Освен това обаче Renault Kadjar ще бъде първият автомобил на Renault, който ще се произвежда в Китай - в новопостроеният завод на марката във Вухан с първоначален производствен капацитет от 150 000 автомобила годишно.
Именно с Kadjar ще започне планираната офанзива на Renault Group в Китай.
Новият кросоувър ще бъде представен пред публика по време на 85-ото издание на Автомобилен салон Женева на 5 март 2015 г.
В продажба ще влезе в началото на това лято едновременно в Европа и голяма част от страните от Африка и Средиземноморския басейн, а след това и в Китай.