Започна производството на новия Mercedes-Benz CLA в Германия

Първоначално се предлагат само електрическите версии, по-късно гамата ще включва и три хибридни модела

Обратно в новината

Коментари - Започна производството на новия Mercedes-Benz CLA в Германия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това Мерцедес или Рено е в крайна сметка? Или китайско Рено?

Лада е

Четейки коментарите мога само да констатирам - гроздето е кисело !

Ма Мерцедес не виждам на тия снимки.

Вместо да зацепят, че имат години традиции и ноу-хау в ДВГ, решиха да правят електрички, където Китаеца ги слага в малкият си джоб. Ма иначе "развита икономика" били. ХАХхахаха Никой не зацепи, че САЩ като видяха, че не могат да са конкурентни намериха начин през затоплизма (помните ли Ал Гор) да сринат европейската икономика, сега я довършват през войната, която заедно с Лондон сити запалиха в Окраинето.

УНИЩОЖИХА НАЙ-ХУБАВИТЕ АВТОМОБИЛИ, КОИТО ВЕЧЕ НИКОГА НЯМА ДА ГИ ИМА. НЕ ЗНАМ КОЙ ЩЕ КУПУВА ТАЗИ ГЛУПОСТ.

Отпред изглежда като сом :)))))))))

Изгониха дизайнерите и те отидоха в Китай. Иновацията е там. Хвърли око на НИО 9. Опитват се да ги правят възможно най-аеродинамични, причината е че нямат достъп до топ технологии за батерии. Да увеличат пробега. Китаеца вече не споделя ноу хау, държи си го за неговите топ брандове. Такак или иначе 70 процента от този "мерцедес" пак се произвежда в Китайските фабрики. Мерцедес сглобяват и дрискат простащини. За още не зацепилите, ако говорим за електромобили и съвременни системи, най-важното е контрола над модулите. Всички западни производители ползват ОИЕМ модули върху които имат минимален контрол за програмиране и следене какво става с данните. Практически това означава, че производителят не прави архитектурно решение а лепи отгоре функционалност и не може да ви гарантира прайвъси никога. Новото НИО 9 освен супер съвременното си активно окачване (от американска фирма, която спасяват с голяма поръчка и доработка) има собствен пет нанометра чип и собствена операционна система. Значките и сантиментите към тях са отдавна пасив. Просто народа е технически неграмотен и не му е ясно, че за да може Китай да е номер едно в автомобилостроенето това означава, че номера с айфоните е повторен. Тоест последните десет-петнадесет години карате западни автомобили произведени в Китай и сглобени там където робите са най-евтини. Имаше момент, в който робите бяха в Китай, а лапането на кинти с дебели заплати в Европа и САЩ. Мина тая. Фолксваген уволни 30 000 човека, хакна в същият месец 500 милиона евро в китайска платформа и малко по-късно обяви, че няма да има надпис МЕЙД ИН ДЖЪРМАНИ.

Братчеде, всичко хубаво ама забрави да пишеш, че в цената на нио 9 няма нищо китайско... и е шестцифрена в еврота. Еми за толкова кинти да си я карат китайците...

"Всички западни производители ползват ОИЕМ модули върху които имат минимален контрол за програмиране и следене какво става с данните." Това не е само при електрокарите! Преди няколко дни имаше статия, как в Щатите и Германия са се ужасили, когато са осъзнали как всички китайски соларни панели и системи за веи са с отдалечен достъп и без каквато и да било възможност за защита от "злоупотреба" от страна на Китай. А соларните системи са сигурно 80+% китайски. Навсякъде. А някой реши и оставате на тъмно като в Португалия и Испания наскоро.. уж заради гръмнал трафопост ;)

Мерцедес? Бахти зеленото падение. Поне два литра да беше. Изроди затоплистки. Китаеца слага хибриди на два литра. Електричка само от Скъпите Китайски. За значка не плащам. Имам ЦЛК реставрирано от 2000 та и Ягуар с ве осмак. Автомобили. Не цветомузичка с таблетче.