Volkswagen превърна електромобили в подвижни хранилища на ток

Новите модели ID. с батерия от 77 кВтч и нов софтуер подържат двупосочно зареждане и захранват къщи с електричество

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen превърна електромобили в подвижни хранилища на ток | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Изобретили са топлата вода тия задръстеняци. Това е концепция от поне 15 години! И беше реализирана от Нисан още през 2008.

То това е цялата идея на електрокарите - не да се движат (е, поне не повече от къщи -супермаркет-работа-къщи) и да се използват от държавата като батерии за ваша сметка :) Зелените толкова им стига мозъка , но наглостта е безгранична.

Съхранение на енергията = водород. Точка. Други системи - например язовирни системи: 1. Производство на ток - пускат водата през ВЕИ за прави ток. 2. Съхранение на ток - изпомпване на водата наобратно за бъдещо потребление. Има и други подобни системи - въпроса е във ефективността.

Поредната глупост. Напроизведоха непродаваеми, нерециклируеми автомобили и сега се §удят каква простотия да измислят. Направо Майлоу с неговия памук покрит с шоколад ряпа да яде.

Абе нали видяхте колко струват тия фотоволтаици при няколко см сняг? Топлете се с тях, и бъдете здрави (доколкото можете). От научна гледна точка има един малко популярен сред медиите коефициент EROI (енергийна възвращаемост на инвестицията). Алтернативните източници са с 3-6, атомните централи - над 55. Управляемият термоядрен синтез би качил още нагоре (ако го размразят откъм разработки). А чисто електрическите коли се оказаха май кьорфишек. Добре,че има страни като нашата, готови да произвеждат и рециклират батерии! (е, малко се трови околоната среда,ама нали е еко-меко...).

Бъдещето е в съхранение на енергията

бъдещето е в съхранение на "отпадъчната" енергия