Коментари - В Германия един на всеки 35 леки автомобила вече е електрически, а в България - един на 229 | Авто.dir.bg
Коментари
Няма ядове, след няколко години ще започват да идват като "нов внос". Днес гледах някакво клипче как за 2-3000 евро се ремонтира някакъв модул, който иначе струвал към 15000 евро. Всичките компоненти в него струват не повече от 1000 евро ... и да - да го конструираш струва много шпари, да знаеш как се ремонтира е ценно, ама все пак - карайте си ги вие тези електрички!
В Германия се изчерпаха купувачите на електрокари обаче. Ако я имаш си е вечно твоя - пазар за втора ръка коли на батерии практически няма - дори търговците не ги изкупуват вече. Фолксваген закрива мощности за производството им, защото търсенето драстично намалява. Хората се осъзнават, че подобна кола има смисъл само за града и ако имаш паралелно втора с двигател с вътрешно горене. Ако не бяха субсидиите, интересът щеше да е нулев :)
Как звучи: всяка 1 от 35 коли е електрическа. Но ако кажеш: в Германия 2.86% от колите са електрически, не звучи толкова впечатляващо. А всъщност 97.14% от колите им са с ДВГ….
Нормално! Всяко зелено чудо за три дни. В момента така са го извъртяли, че да пътуваш на метан а Германия е по-евтино отколкото на ток. За да не е така, трябва да си имаш собствена фотоволтаична мощност, за да си зареждаш автомобила. Ами - успех!
Статията галфоне е за Германия. А ония правят лада, карат лада. С роднините електромобили ко стана?
Пак ще изринат и електрическия боклук към нас. Така са ни докарали новите братя от ЕС и фащ.
По мои наблюдения само грозни, глупави либерасти карат електрички, защото са тъпи като галоши и се водят по модата, а не мислят с главата си. "Само мъртвата риба плува по течението - Паоло Куелю
За това немските корпорации казаха, че ще продължат да произвеждат ДВГ извън ограниченията на зеленият терор. Щото много се купуват електрокарите. Щом медиите казват нещо, обръщаме го наобратно и разбираме истината.
Така трябва да е! Ще се преосмисли това залитане към електриките, защото вече излизат наяве редица недостатъци. Така че, ние българите, ще докажем правотата на неизбора на този уж перспективен атомобилен двигател.
В Германия един на всеки 35 леки автомобила вече е електрически, а в България - един на 229
В Германия един на всеки 35 леки автомобила вече е електрически, а в България - един на 229
Обратно в новината