ТЕСТ ДРАЙВ: SSangYong Tivoli и XLV

Представяме ви два изключително добри и изгодни SUV модела на корейската марка SSangYong - малкият Tivoli и просторният XLV.

Обратно в новината

Коментари - ТЕСТ ДРАЙВ: SSangYong Tivoli и XLV | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много са красиви! Няма да откажа едно такова за Коледа! И цената е повече от разумна. ММ, тема за размисъл ;-)

Прави впечатление, че корейците вече правят толкова добри коли, че ако им смениш емблемата, по нищо не се различават от традиционните премиум марки. Даже в някои отношения са по-добри. Не само в цената, а и технически и това го казвам от личен опит. На дизеловото Тиволи му дават отлични стойности на динамика и разход на гориво, бих го тествал и аз.

Особено червеничкото е трепач!

Страхотни са, виждал съм ги по пътищата и съм се чудел колко ли струват. Дано да са издържливи както директор ги хвалят. Цените са разумни според мен.

Разбира се, че корейските коли са добри, но доверието в тях трудно ще се настани у нас българите. Имаме ли пари за кола, първо се сещаме за трите германски марки, това за съжаление е погрешно мислене. Може би корейците по-смело трябва да промотират колите си, както в случая с теста.

От пет коментара - нито един истински... :))) Продължение на рекламната статия. Смех!

Само Toyota

Тойота отдавна не е това, което беше. Колите им са скъпи, за сметка на това почти всичките са правени в Турция и на други интересни места моооооого отдалечени от Япония. Съответно за качество не може вече да се говори. Накратко - дърво за неграмотни потребители.

Не слагайте корейците под един знаменател. Сангйонг са доста встрани и влево от Хюндай и Киа. Сангйонг правят само високопроходима техника. Корейската армия се вози на тази марка.

Не е точно така, имат и една страхотна лимузина, базирана на S-класата на Мерцедес, която не се изнася за Европа. Но е вярно, че Санг Йонг са нишов производител, специализиран във високия клас и в Корея е много престижна марка. И това за армията е вярно. В Европа много хора не ги познават и съответно ги подценяват, дано с времето да се ограмотят.

Аха. Chairman W. Направен върху платформата на W124. Всичкf друго е SUV.

Корейците са новите японци!

Няма спор, че корейците имат огромен напредък в качеството. Остава да се сетят, че колите се оценяват по още едно качество - комфорт. За съжаление всичките им SUV и 4WD са с лоша возия, като че ли само армията ще ги ползва. Всички занем, че всички офроуд фенове не си купуват корейско. Колкото до Tivoli е с много дървена возия. В комбинация със седалките Софийските улици ще ви отразят много впечатляващо.

Мерцедес и всичко останало...

ОК, а защо тогава са водещи по продажби в цял свят? Може би всички собственици на Toyta са едни шарани...?

В пазарите извън Европа Тойота поддържа своя имидж на марката с най-здравите, най-надеждни коли. Дори и за модели произведени извън Япония.