ТЕСТ ДРАЙВ: Способният Rexton

Представяме ви флагмана на корейската марка SSangYong - способният Rexton.

Обратно в новината

Коментари - ТЕСТ ДРАЙВ: Способният Rexton | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Автомобила е доста добър, само дето в този сняг колата харчи поне 10 литра на 100км.

Не става за нищо - динамика нулева, лукс и комфорт като на руски автомобил, проходимост колкото на голф синхро от 95та година. Относно разхода само не разбрах... очакваш 2 тона да харчи под десет ли?

Нещо истинско, по-скоро от старата школа на Мерцедес, но в добрия смисъл на думата. За съжаление хората, които могат да го оценят, стават все по-малко, защото интересът към автомобилите, като такива, спада и се налагат едни паркетни недоразумения... Е, който има да гази кал, ще се усети къде е истината. ;-) А и като екстри Рекстъна си го бива - за тези пари няма конкуренция!

новия модел вече излезе в Корея, доста по-добър е ...

на това сув-че? Клипчето е пълен майтап. Всеки нормален автомобил ще мине без проблеми по този маршрут, със зимни гуму разбира се.

Според официалният вносител на марката в БГ - Ратола, двигателите са два: 200 e-XDi 155 к.с. и 220 e-XDi 178 к.с. Нютонметрите са верни. Но откъде ги извадихте тези 192 к.с.?!

Много си е добре джипчето за тези пари.

Те военните щот' са прости зат'ва ги карат, нали? Как не са те попитали да ги светнеш, че могат и с обикновени автомобилчета да минат, само зимни гуми да им сложат?!

Карам такъв джип и мога само да го хваля. Сменила съм доста марки и от този автомобил съм най-доволна. Живея на улица, която е стръмна и не се чисти зимно време. С Рекстъна проблеми нямам.

Хубав е джипът. Мерцедесовки двигател. И евтин. Има само една мъъъъничка тесла. Цените на резервните му части са такива, че оригиналните на Меецедес ви се струват евтини.

Не само двигателят, скоростната кутия също е Мерцедес - 7Г-троника. Карам по-стария модел вече 12 години и много ми се иска да го сменя с този, но сега нямам възможност, за съжаление, въпреки изгодната цена. За частите не си прав - няма джип с по-евтина поддръжка на пазара. Казвам го от опит и твърдо си оставам на тази марка,

СУВ-че? Ти сериозно ли?! Май никога не си виждал Рекстън на живо...

Оправили сте го, браво!

Тествано е след Железница към Плана. По този път с лека кола и зимни гуми никой няма да има проблем да не кажа, че и коли със задно ще се изкачат. За протокола: Рекстон по-стар от този на клипа го теглих тази зима в Драгалевци в перспа с моя Пинин. Иначе джипа си е ОК.

Забележката Ви е коректна. Тестваният автомобил е с мощност 178 к.с. и максимален въртящ момент от 400 Нютонметра, поддържани в диапазона 1'4002'800 об./мин., както е отбелязано в каталозите и в официалната уеб-страница на модела. Техническата грешка вероятно е възникнала поради объркване с максималната скорост, която е 192 км/час. Благодарим за наблюдателността, редакцията вече е поправила цифрата.

Имам стария модел, купен чисто нов от магазина. Карах го 5 години и го продадох. Окачване и двигател - железни. Салон - евтин, зле сглобен. Кожения салон за 5 години се износи зловещо. Волана и лоста се обелиха, подлакътниците направо се издъниха. Пластмасите са ужасни. Но разходът е приличен и върви добре.

ни тест ни драйв

нещо не сте видели цените на Сузукитата , не в Миркат, разбира се...

Паджеро пинин и зима и лете няма равен в гората за неговия си клас. Особено ако е суперселект скорости. Просто е малогабаритен и маневрен - супер джипка! Рекстона е по-голям и по-тежък. Не е за гора, но на черни пътища е железен и поддръжката му е доста прилична.

Жалка корейска имитация на автомобил!

Ей, това чикиджиите нямате спирка

Лъсна ли бастуна? Ти такова на живо виждал ли си? Аз карам едно от тези и съм доволен като за двама. А за динамика не ми говори. Пробвано - 0-100 за 10 секунди (двигател 2.7 дизел). Аман вече от буклуци с празни глави

я скивай в тубето клип със заглавие "Ssangyong Rexton off-road 4x4 mud mire". избърши сополите и пак коментирай тук. теглил си на баба ти розовите кюлоти

Еле па ти с Голфо.

Че Сузукито от кога се брои за джип? Освен това по размер е два класа под Рекстъна. Къде си тръгнал да сравняваш любеница с грах?

Рекстън е с най-доброто съотношение цена-качество на пазара в момента. Факт. Който го отрича или нищо не разбира, или си криви душата.

Джипа е доста хубав и здрав.Карах стария Рекстън 2.9 двигател,доста здрава ходова част и железни мотори.Сега съм с Кайрон 2008 година 2.7 xdi автомат 163 коня.Доволен съм също толкова здрав колкото и Рекстъна.Общо взето всички модели на марката са ок като качество и цени.Единственото тъпо е,че повече хора ги плюят щото видиш ли не били премиум марка.Ами мога да кажа,че SsangYong са най-добрата корейска марка след тях е Hyundai.

И в Корея така мислят - Санг Йонг им е най-уважаваната марка, защото са специализирани в производството на луксозни коли и не се бутат в масовите класове - правят си джипките вече повече от 60 години и добре ги правят! И една лимузина имат, която е страхотна, но нея в Европа не я внасят След тях наистина е Хънде, която тук наричат Хюндай. Киа и Дею са на опашката.

Много яка машина е и е пълен с екстри! В нашето семейство караме такъв Rexton W повече от година и сме повече от доволни. Никакви грижи, само кеф!!! А на какво сме го подлагали само, ако можеше да говори... Само ме е яд, че го взехме по-скъпо. Сега много са му намалили цената, сигурно заради новия модел, който скоро ще излезе.

Да, такива бяха първите Рексита. Новите вече са добре и отвътре.

За сметка на това в пинина ти падат пломбите и камъните от бъбреците. :-D