ТЕСТ ДРАЙВ: Способният Rexton

Представяме ви флагмана на корейската марка SSangYong - способният Rexton.

Обратно в новината

Коментари - ТЕСТ ДРАЙВ: Способният Rexton | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много яка машина е и е пълен с екстри! В нашето семейство караме такъв Rexton W повече от година и сме повече от доволни. Никакви грижи, само кеф!!! А на какво сме го подлагали само, ако можеше да говори... Само ме е яд, че го взехме по-скъпо. Сега много са му намалили цената, сигурно заради новия модел, който скоро ще излезе.

Джипа е доста хубав и здрав.Карах стария Рекстън 2.9 двигател,доста здрава ходова част и железни мотори.Сега съм с Кайрон 2008 година 2.7 xdi автомат 163 коня.Доволен съм също толкова здрав колкото и Рекстъна.Общо взето всички модели на марката са ок като качество и цени.Единственото тъпо е,че повече хора ги плюят щото видиш ли не били премиум марка.Ами мога да кажа,че SsangYong са най-добрата корейска марка след тях е Hyundai.

И в Корея така мислят - Санг Йонг им е най-уважаваната марка, защото са специализирани в производството на луксозни коли и не се бутат в масовите класове - правят си джипките вече повече от 60 години и добре ги правят! И една лимузина имат, която е страхотна, но нея в Европа не я внасят След тях наистина е Хънде, която тук наричат Хюндай. Киа и Дею са на опашката.

Рекстън е с най-доброто съотношение цена-качество на пазара в момента. Факт. Който го отрича или нищо не разбира, или си криви душата.

Жалка корейска имитация на автомобил!

Ей, това чикиджиите нямате спирка

ни тест ни драйв

Имам стария модел, купен чисто нов от магазина. Карах го 5 години и го продадох. Окачване и двигател - железни. Салон - евтин, зле сглобен. Кожения салон за 5 години се износи зловещо. Волана и лоста се обелиха, подлакътниците направо се издъниха. Пластмасите са ужасни. Но разходът е приличен и върви добре.

Да, такива бяха първите Рексита. Новите вече са добре и отвътре.

Тествано е след Железница към Плана. По този път с лека кола и зимни гуми никой няма да има проблем да не кажа, че и коли със задно ще се изкачат. За протокола: Рекстон по-стар от този на клипа го теглих тази зима в Драгалевци в перспа с моя Пинин. Иначе джипа си е ОК.

Паджеро пинин и зима и лете няма равен в гората за неговия си клас. Особено ако е суперселект скорости. Просто е малогабаритен и маневрен - супер джипка! Рекстона е по-голям и по-тежък. Не е за гора, но на черни пътища е железен и поддръжката му е доста прилична.

За сметка на това в пинина ти падат пломбите и камъните от бъбреците. :-D

я скивай в тубето клип със заглавие "Ssangyong Rexton off-road 4x4 mud mire". избърши сополите и пак коментирай тук. теглил си на баба ти розовите кюлоти

Хубав е джипът. Мерцедесовки двигател. И евтин. Има само една мъъъъничка тесла. Цените на резервните му части са такива, че оригиналните на Меецедес ви се струват евтини.

Не само двигателят, скоростната кутия също е Мерцедес - 7Г-троника. Карам по-стария модел вече 12 години и много ми се иска да го сменя с този, но сега нямам възможност, за съжаление, въпреки изгодната цена. За частите не си прав - няма джип с по-евтина поддръжка на пазара. Казвам го от опит и твърдо си оставам на тази марка,

Карам такъв джип и мога само да го хваля. Сменила съм доста марки и от този автомобил съм най-доволна. Живея на улица, която е стръмна и не се чисти зимно време. С Рекстъна проблеми нямам.

Много си е добре джипчето за тези пари.

Според официалният вносител на марката в БГ - Ратола, двигателите са два: 200 e-XDi 155 к.с. и 220 e-XDi 178 к.с. Нютонметрите са верни. Но откъде ги извадихте тези 192 к.с.?!

Оправили сте го, браво!

Забележката Ви е коректна. Тестваният автомобил е с мощност 178 к.с. и максимален въртящ момент от 400 Нютонметра, поддържани в диапазона 1'4002'800 об./мин., както е отбелязано в каталозите и в официалната уеб-страница на модела. Техническата грешка вероятно е възникнала поради объркване с максималната скорост, която е 192 км/час. Благодарим за наблюдателността, редакцията вече е поправила цифрата.

на това сув-че? Клипчето е пълен майтап. Всеки нормален автомобил ще мине без проблеми по този маршрут, със зимни гуму разбира се.

Те военните щот' са прости зат'ва ги карат, нали? Как не са те попитали да ги светнеш, че могат и с обикновени автомобилчета да минат, само зимни гуми да им сложат?!

СУВ-че? Ти сериозно ли?! Май никога не си виждал Рекстън на живо...

Еле па ти с Голфо.

новия модел вече излезе в Корея, доста по-добър е ...

Нещо истинско, по-скоро от старата школа на Мерцедес, но в добрия смисъл на думата. За съжаление хората, които могат да го оценят, стават все по-малко, защото интересът към автомобилите, като такива, спада и се налагат едни паркетни недоразумения... Е, който има да гази кал, ще се усети къде е истината. ;-) А и като екстри Рекстъна си го бива - за тези пари няма конкуренция!

нещо не сте видели цените на Сузукитата , не в Миркат, разбира се...

Че Сузукито от кога се брои за джип? Освен това по размер е два класа под Рекстъна. Къде си тръгнал да сравняваш любеница с грах?

Автомобила е доста добър, само дето в този сняг колата харчи поне 10 литра на 100км.

Не става за нищо - динамика нулева, лукс и комфорт като на руски автомобил, проходимост колкото на голф синхро от 95та година. Относно разхода само не разбрах... очакваш 2 тона да харчи под десет ли?

Лъсна ли бастуна? Ти такова на живо виждал ли си? Аз карам едно от тези и съм доволен като за двама. А за динамика не ми говори. Пробвано - 0-100 за 10 секунди (двигател 2.7 дизел). Аман вече от буклуци с празни глави