Коментари - Tesla Model 3 е начело в доклада на TUV с най-ниска надеждност | Авто.dir.bg
Коментари
Нормално. В режим на рекуперация спирачки при теслите почти не се използват. Да не говорим, че като се научиш да я караш както трябва, процентът клони към нула. Това води до следния проблем - дисковете ръждясват, и според немците трябва да се сменят. Иначе не са толкова лоши автомобили. Добре е инжежерите им да се замислят над този проблем. Може би магнитни затворени спирачки или нещо подобно.
Няма този проблем, намираш по-свободен участък на магистралата, вдигаш 140 км/ч, след това натискаш умерено силно спирачките, след 200 метра дисковете блестят.
Немците, а може би вече не само те, отдавна са го измислили. При Ауди когато вали, или чрез сензора за чистачки или просто при включени чистачки на по старите, подсушават дисковете периодично с леко приближаване на накладки те по време на каране. Не се усеща забавяне. Колко му е едина статистика да водят в контролера на Тесла и да го правят и на сухо.
Tesla Model 3 е начело в доклада на TUV с най-ниска надеждност
Колата отбеляза най-много дефекти в категорията от 2-3 години, като повечето от тях са свързани със спирачките, шасито и осветлението
Обратно в новината