Tesla Model 3 е начело в доклада на TUV с най-ниска надеждност

Колата отбеляза най-много дефекти в категорията от 2-3 години, като повечето от тях са свързани със спирачките, шасито и осветлението

Обратно в новината

Коментари - Tesla Model 3 е начело в доклада на TUV с най-ниска надеждност | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да си направиш завод за Тесли в сърцето на Германия, да оспорваш лидерството им в автомобилната индустрия, да им събереш половината кадърни инженери и работници.. И се почна: замърсявали природата, изсекли дървета, теслите им били некачествени, защото ръждясвали спирачките (от неупотреба). Все ще измислят нещо, да се заядат. Само дето никой не споменава, че една от стандартните процедури при поддръжката на тесла е да се почистят спирачките от евентуална ръжда. Ако това е било спазено (както е описано в статията), тогава няма причина да е проблем. Та с други думи, кисело е гроздето, щом не е немско.

НА мъск теслата. Какво друго да очакваш?

Нормално. В режим на рекуперация спирачки при теслите почти не се използват. Да не говорим, че като се научиш да я караш както трябва, процентът клони към нула. Това води до следния проблем - дисковете ръждясват, и според немците трябва да се сменят. Иначе не са толкова лоши автомобили. Добре е инжежерите им да се замислят над този проблем. Може би магнитни затворени спирачки или нещо подобно.

Няма този проблем, намираш по-свободен участък на магистралата, вдигаш 140 км/ч, след това натискаш умерено силно спирачките, след 200 метра дисковете блестят.

Немците, а може би вече не само те, отдавна са го измислили. При Ауди когато вали, или чрез сензора за чистачки или просто при включени чистачки на по старите, подсушават дисковете периодично с леко приближаване на накладки те по време на каране. Не се усеща забавяне. Колко му е едина статистика да водят в контролера на Тесла и да го правят и на сухо.