Стара Лада комби в Англия е с цели 500 к.с.

Англичанинът Том Хъдсън е създал една от най-бързите Лади в историята.

Обратно в новината

Коментари - Стара Лада комби в Англия е с цели 500 к.с. | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тая кошница ако вдигне повече от 140км и ще се разпадне на пътя,то не е само да смениш двигателя а с това допотопно окачване и амортисьори няма да вземе и първия завой

Браво гоге,днес добре превеждаш и не дремеш като другите ти другаре.ще има копейки за теб и жълтата фанела е само твоя

Коя е най-малката част на Ладата? - мозъка на собственика и.

и то доста тъп и злобен. Имал съм такава преди много години. Много здрав автомобил с много здраво окачване. Но къде сополанко да ги знае тези работи.

Там откъдето минаваше Ладата, краварските и западните кошници се разпадаха след няколко часа!

Глупи, правиш ли разлика между стабилност на пътя и здраво окачване. Тези каруци се люлееха като камбанки при 80 км/ч. А здравината също е под въпрос.

а и да ти имам критериите путинофилски.

Разбира се всеки може да присади супер мощен двигател в този кош (т.е. кошница) и всеки който се качи, да се смее или да се страхува до смърт. В този случай обаче си знаеш, че нямаш право на катастрофа. По-точно имаш право само на една, която ще ти е и последната. И тогава ще се изкефиш до смърт... буквално! Това ако му направят краш тест, просто не искам да знам, не искам...Ще е грозно! Така че постижението не ми се види като постижение, а като чист хазарт.

Ладата беше предпочитана кола при социализма при положение, че изборът на народонаселението беше сведен до Москвич (кола с много и чести дефекти), Запорожец (пълно недоразумение), Волга (прекалено скъпа за обикновения гражданин), Трабант и Вартбург (двутактови пушещи двигатели, а Трабантът беше направен не от метал, а от нещо като шперплат). По късно се появи Шкода, която беше нещо доста добро. Та ладата въпреки, че беше предпочитана има един голям недостатък - тази кола е изключително нестабилна при висока скорост в завой и много лесно се завърта на пътя. Отделно от това всички коли от времената на соца при скорост над 120 км започваха да се тресат сякаш аха-аха ще излетят и съответно ставаха още по-нестабилни дори на правите участъци. Те нямаха аеродинамиката на западните автомобили, които при висока скорост лягаха ниско над пътя, тъй като протичащия край тях въздушен поток ги притискаше към земята. При соц. колите ставаше тъкмо обратното - въздушният поток ги повдигаше и ги караше да танцуват. При скорост 140 и нагоре повечето си бяха почти неуправляеми и беше неоправдан риск да се шофират дори на магистрала на прав участък повече от 2-3 минути с такива скорости. То и километражите им бяха разграфени до 160 км макс. В тази връзка не виждам особен смисъл от подобен тунинг без да се пипне окачване, но дори там да се тунингова, ладата просто няма необходимата аеродинамика за да се шофира с такива високи скорости.

карал такъв автомобил. Това са пълни глупости: "Та ладата въпреки, че беше предпочитана има един голям недостатък - тази кола е изключително нестабилна при висока скорост в завой и много лесно се завърта на пътя. Отделно от това всички коли от времената на соца при скорост над 120 км започваха да се тресат сякаш аха-аха ще излетят и съответно ставаха още по-нестабилни дори на правите участъци." затова което беше този автомобил и другите лади имаха добро пътно поведение. Управляваха се много лесно и за разлика от западните осигуряваха много добра обратна връзка. 80-те години на 20 век когато този модел беше актуален имаше много западни сандъци със същата аеродинамика. Автомобила на снимката си личи, че е със снижено окачване. На българина му дай да плюе и все да е недоволен.