Шефът на PSA критикува колите на ток

Генералният директор на PSA и бъдещ шеф на новия алианс, в който влиза и FCA - Карлос Тавареш, се изказа доста остро срещу електромобилите.

Обратно в новината

Коментари - Шефът на PSA критикува колите на ток | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Имама електрическо колело, вече мечтая и за електрическа кола. Въпрос на време е за технологичен скок при батериите. Когато това стане ще залеят пазара. Основни предимства - без смяна на масло и филтри, без скоростна кутия, без антифриз, някои и без накладки, много по надежден мотор, тихи, бързи.

бсичко ново е надеждно. използваи електромобила 10 години и даи да говорим отново.

"Той ги определи като непривлекателни за автомобилните хора".... оф те па PSA ша знайш че са за автомобилните хора.....

За всеки влак си има пътници.

Точно до заводите на Пежо във Франция има музей на техните автомобили (а и на други неща, които са произвеждали през годините, включително оръжие, кухненски миксери и мелачки за черен пипер). Та в този музей има показани ЕЛЕКТРОМОБИЛИ Пежо от 1956 година, с които са били оборудвани френските пощи по онова време.

Тоя вместо да коментира, да се хващат да проектират заводи за електромобили, че да не погребат вековните френски традиции в автомобилостроенето! Тесла не дремат иминалата година са произвели 367,500 коли. Тази година ще са над 500.000. Като построят завода в Германия и вдигнат оборотите в Китай, ще минат 1 000 000 годишно. PSA са на опашката, а тоя реди заклинания...

Всъщност иска да каже, че в момента няма как да мине основно на електрички, защото трябва да съкрати поне 100 000 души и синдикатите ще му скъсат топките.

явно този г-н товарищ и компанията йонити са доста назад във времето, защото качествените електрически автомобили като тесла имат рекордни продажби. а измислената компания йонити е толкова алчна, че я интересува само печалбата, а не удобството и качеството за клиентите

Само като видиш кои са ѝ акционерите на IONITY и ти става ясно защо е направена да е скъпа за всички извън клуба на акционерите. То и в БГ има една такава, която ефективно калкулира около 1лев на квтч електроенергия.... Т.е. 4 пъти по-скъпо от нормалната цена!

Рекордни са верно е :) , но Тесла продава 6 пъти по-малко коли само от Ауди ... ако преброиме БМВ, Мерцедес, ФВ, всичко френско и японско и италианско и генерал моторс .., тогава рекордите на Тесла отиват някъде при 0,хх :))

а тези от ауди и другите евро-бангии колко електрически автомобили са направили досега? понеже споменаваш ауди, те се опитаха да сътворят електрическа кола, която струва колкото няколко тесли, а по всички показатели отстъпва на тесла

Тесла са продали най-много ЕЛЕКТРИЧЕСКИ коли в Европа и държат около 30% от паза на чисто електрическите (т.е. батерийните) автомобили. Номер две е Рено. След тях е Нисан. А великите немски производители са просто смешни. А извън Европа немските електрически коли на практика са непродаваеми.

А статистиката за САЩ е още по-трагична за немските марки: Tesla model 3 158925 65,0% Tesla model X 19225 7,9% Chevrolet Bolt 16418 6,7% Tesla model S 14100 5,8% Nissan LEAF 12365 5,1% Audi E-tron 5369 2,2% VW E-Golf 4863 2,0% BMW i3 4854 2,0% Jaguar iPace 2594 1,1% Hyundai E-Kona 1723 0,7% KIA E-Niro 1166 0,5% Honda Clarity BEV 742 0,3% Hyundai IONIQ 704 0,3% E-Smart 680 0,3% FIAT 500e 615 0,3% Porsche Taycan 130 0,1% KIA E-Soul 87 0,036% Mercedes B250e 9 0,004% Total: 244569 100%

Тия които ме коментирахте сте трагични в статистиката - облъчила ви е другарката Грета Тунфиш. Та както писа колегата по горе Tesla model 3 158925 65,0%. (само) АУДИ е продала почти 1,7 милиона коли (ДВГ и електрически заедно) Фолксваген много повече. Мерцедес също. Французи, италианци, японци , корейци и т.н. ... Та електрическите коли на Тесла са една капчица от процента на фона на продадените (ДВГ) коли в света. Продължавайте да мечтаете, ама научете кое е хиляди кое е милиони. Има време догато е-колите "завладеят" света. Няма да е в близките 10 години. Може и след 20 още да не е.

Този е пример, че ПСА и ФЦА трябва спешно да поискат от "човешки ресурси" да правят психо портрет на кандидатите си!

Трябва ли да ровя в нета за да разбера какво е PSA и FCA?

Пежо-Ситроен и Фиат-Крайслер. Ако поне мъничко се интересуваш от автомобили, би трябвало да го знаеш. Пропуск на журналистите, но предвид че е в рубрика за автомобили, пропуска не е кой знае какъв проблем.

Приемам критиката. Но помислих, че са някакви федерации, което не е далеч от истината.

ако се упоменаваше и WAG можеше да се досетя

"те се купуват само от хора с аддиктивно поведение" - глупаво изказване.