Продават стара Лада за... 55 000 евро (снимки)

Зелен ВАЗ-2103 може да се превърне в най-скъпо продаваната шофирана Лада.

Обратно в новината

Коментари - Продават стара Лада за... 55 000 евро (снимки) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кой е този руски сайт? Пита-0888019з99.

И БЕЗ ПАРИ ДА МИ Я ДАВАТ,НЕ Я ИСКАМ!ЗА СЪВЕТСКИ БОКЛУК ПАРИ НЕ ДАВАМ!ИМАЛ СЪМ,ЦЕЛИ 25 ГОДИНИ ТАКОВА "ЧУДО"!!!

В гаража на приятел има кола на 500 км не карана от както е купена покрита с брезент липсват седалките откраднати в началото .

Егаси му и талигата

Продава се, но не се купува ...

аз давам 100 лева *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Преди години, съм гледал доста катастрофи с такива лади, в които двете блъснали се лади стават на купчина желязо, а хората вътре са умрели. Това е стара кола, която не пази при катастрофи. И не може да издържи Краш- тестове.

Всеки ден дават по телевизиите "западни" катастрофирали супер коли. Нищо им няма.Не са и одраскани.

..все едно Мустанг от 67-ма или Елинор може ;)) Това е музеен експонат, не кола за шофиране.

да ти е писано да умреш в кола, може да не е лада а всяка друга марка кола.

Ники

Правилно е казано, че това е ВАЗ за вътрешния съветски пазар и затова пише "Жигули". За незапознатите: Там нямаше чакане на ред след внасяне на 1500 лева вноска, а всичко определяха партийните и профсъюзни секретари другари. Товарищите колеха, бесеха и пиеха, като свине. Ако предприятието или организацията бяха от голямо значение и/или директорът беше инициативен или изпечен мошеник получаваха големи квоти за автомобили и работещите бяха много доволни, но това ставаше доста рядко. Моторът е 1300 кубика и 69 к.с. защото това е "скопена" версия за местния пазар.

Аз мисля ,че завода се продавало за толкова и даже отворих!

На минус 103 км. да е - тази кола е преправяна !! Няма да описвам надълго и нашироко какво забелязвам в снимките на колата, но бях на 20 год., когато тия коли излязоха за продан в държавите на СИВ и си спомням много добре в какъв вид бяха, карал съм я и ще заявя : ДА СИ Я ЗАВ*РАТ ОТЗАД ПРОДАВАЧИТЕ СПЕКУЛАНТИ, НО ТАЗИ КОЛА НЕ Е "ОРИГИНАЛ" ЗА КОЛЕКЦИОНЕРИ, ЗА ДА ИСКАТ ТАКАВА КРЕЙЗИ СУМА !!

голем разбирач си бе бай мангал

Супер! Мноо яко! Аре га свалите цената на 55 евро може и да си помисля. Даже и това е много, това са 110 лева, 55 лева по-скоро. Кой ще я кара тая измишльотина бе, то вижте че колани няма, затова нищо чудно че не е и регистрирана, номерата са свалени! По-добре да си купя някой макет-играчка пак за 50 лева и да му се кефя да си го гледам! На всичкото отгоре ще ме е срам да я показвам щото на колата не пише "Лада" а "Жигули", което буди много негативни асоциации (с думичката жиголо). Вземете се осъзнайте с тия смешни реклами на руски таралясници щото предизвикват само иронични коментари, да не си въобразявате че някой ще се прехласне?

Ей баси жиголото си майна

Почти съм сигурен, че моторът е 1500 кубика. Ладата е произведена в началото на 70-те, когато се слагаше табелка 'Жигули'. Тогава в България внасяха 'Жигули' (ВАЗ 2101 лада 1200), същото, но комби (ВАЗ 2102) и ВАЗ 2103 Моторът от 1300 кубика го вложиха след средата на 70-те в модела ЛАДА 1300 - като 1200, с малки промени в дизайна - лента на бронята вместо буфери и светлина за заден ход под десния стоп. Накъде догава излязоха моделите 1500S и 1600 ВАЗ 21061 съотв. ВАЗ 2106. В началото на 80-те излезе ВАЗ 2104 - ЛАДА 1300S и т.н.

Аз мисля, че надпис "Жигули" се слагашена всички Лади, които бяха за вътрешния пазар на СССР (виждал съм го дори на 7-ци в Русия), експортните коли бяха брандирани Лада- едикоя си. По наблюдения, "Жигули"-тата бяха с по-ниско качество на изпълнението. Някои дори и 80000км не изкарваха до ремонт, но веднъж направени качествено, караха спкойно по 300-400К, особено на газ :)

Със сигурност някой ще я купи за 50 000 евро, сумата не е кой знае какво за хора с пари. Това не е за парцаливи българи драскащи по цял ден в интернет и без 5 лв в джоба. А и колата си заслужава. Може да е демоде, но със сигурност е по-здрава от много "западни" таратайки струващи по 20-25 000 евро в момента.

Въобще не става дума за здравина и качества ;)) Просто е музеен експонат в заводско състояние за нечия колекция. Никоя не дава толкова пари за лада, която да кара ;))

Ми баща ми имаше един Москвич-412, ако е знаел да го беше постегнал малко и да го е продал, а? Ако не 55 000 евро, все 5 000 евро щеше да му даде някой богат колекционер и "любител" на руски таралясници? Ако знаех щях на теб да го дам за пет бона в евро, навит ли си? А той за скрап го даде и се радвахме щото много пари му дадоха, няколко стотин лева за желязото!

Боже, какъв невежа...Прости му господи...родителите му са комунисти.

Имал съм такава доста е забавна за каране, но чак пък и кола. Накрая изгни и към моргата.

Ами купувайте я Аз неща

...има една поредица на руснаците "капсула времени", където дават историите на различни марки съветски коли от 70-те години. Купени и забравени в гаражи на по десетина километри. Скоро гледах една интересна история за един джип от втората война. Колата е намерена в сандък, на части, приготвена за пратка на фронта в Европа, става дума за военен "Уилис", американците са ги пращали на парчета и тук са ги сглобявали. Та в някакъв военен склад колата била намерена от У. Карини, "По следите на класически автомобили", сглобиха я и веднага я шитнаха на търг. За тая Жигула тия пари дето ги искат, трудно ще ги вземат.

Не беше лоша колата, но... за 1970-те години когато е била произведена. От 100-тина километра си личи италиянския дизайн на ФИАТ, но за съжаление от близичко се вижда и руското изпълнение.

а,...има даже и радиоточка..!!!

Нищо не разбираш разбирач! Това явно е модификация ВАЗ 21033 , с купе на Лада 1500, но с двигател 1.3 на ВАЗ 21011, или разговорно на Лада 1300. Имаше и такива модели.

Това на снимката е Лада 1500 с двигател 1.5, не 1.3

Да, новото си е ново, и скъпо ! И който я купи - да не забравя, че на 100 000 км. се прави основен ремонт !

да ти е писано да умреш в кола, може да не е лада а всяка друга марка кола.

да ти е писано да умреш в кола, може да не е лада а всяка друга марка кола.

Цената е доста приемлива за колекционер, изобщо не е скъпа, в днешно време много хора могат да извадят тези пари без проблем.

Не е луд този който иска парите а онзи който ги дава . Простотия до шия !

Е ти нали си много умен, кво те бърка.

Акo имaх бих купил лaдaтa,пoне ще знaм че не е "еднoкрaтен"aвтoмoбил и нямa дa ми искaт мaйкa и бaщa зa нищo ремoнт...a кaтo спре нaсред път ще мoгa дa я чoпрaв тoлкoвa че дa се приберa. .

E за тва ги нямаш!

Chefo77

Ти ако купуваш една кола само с идеята като спре на пътя да можеш сам да си я ремонтираш, по-добре скатай една столевка и купувай каквото друго искаш - красиво, комфортно, икономично - все качества, които една Лада не притежава. Интересно ми е как си купуваш обувки - с идеята сам да можеш да си ги залепиш като се скъсат, или гледаш да са ти удобни, да изглеждат добре и т.н.?

Е защо тогава не си купиш вол и каруца?

не е никаква новина че се продавала за някви пари,става новина когато някой я купи за тия пари

Колата е реставирана. И боядисана. Собственикът изобщо не е трябвало да публикува сника 10-та. Тези педали не са се износили така от 103 км.

А кутията със зелена боя в багажника,хахаха?

Педалите си бяха с такъв заводски вид, не са износени. Кутийката с боя (тя е по-малка от търговските опаковки) е част от комплекта, с който се придружавашв всяка новозакупена съветска кола и затова се намира в багажника.

Хахах да и за това е товорена