Продават стара Лада за... 55 000 евро (снимки)

Зелен ВАЗ-2103 може да се превърне в най-скъпо продаваната шофирана Лада.

Обратно в новината

Коментари - Продават стара Лада за... 55 000 евро (снимки) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колата е реставирана. И боядисана. Собственикът изобщо не е трябвало да публикува сника 10-та. Тези педали не са се износили така от 103 км.

А кутията със зелена боя в багажника,хахаха?

Педалите си бяха с такъв заводски вид, не са износени. Кутийката с боя (тя е по-малка от търговските опаковки) е част от комплекта, с който се придружавашв всяка новозакупена съветска кола и затова се намира в багажника.

не е никаква новина че се продавала за някви пари,става новина когато някой я купи за тия пари

Акo имaх бих купил лaдaтa,пoне ще знaм че не е "еднoкрaтен"aвтoмoбил и нямa дa ми искaт мaйкa и бaщa зa нищo ремoнт...a кaтo спре нaсред път ще мoгa дa я чoпрaв тoлкoвa че дa се приберa. .

Не е луд този който иска парите а онзи който ги дава . Простотия до шия !

Хахах да и за това е товорена

Цената е доста приемлива за колекционер, изобщо не е скъпа, в днешно време много хора могат да извадят тези пари без проблем.

Да, новото си е ново, и скъпо ! И който я купи - да не забравя, че на 100 000 км. се прави основен ремонт !

E за тва ги нямаш!

Това на снимката е Лада 1500 с двигател 1.5, не 1.3

Нищо не разбираш разбирач! Това явно е модификация ВАЗ 21033 , с купе на Лада 1500, но с двигател 1.3 на ВАЗ 21011, или разговорно на Лада 1300. Имаше и такива модели.

Да продължа това, което е казал Коста. Кутийката може и да е била отворена, но на всички кутии имаше "мацнато" от боята - обикновено на капака, понякога и отстрани.

Chefo77

Ти ако купуваш една кола само с идеята като спре на пътя да можеш сам да си я ремонтираш, по-добре скатай една столевка и купувай каквото друго искаш - красиво, комфортно, икономично - все качества, които една Лада не притежава. Интересно ми е как си купуваш обувки - с идеята сам да можеш да си ги залепиш като се скъсат, или гледаш да са ти удобни, да изглеждат добре и т.н.?

а,...има даже и радиоточка..!!!

Не беше лоша колата, но... за 1970-те години когато е била произведена. От 100-тина километра си личи италиянския дизайн на ФИАТ, но за съжаление от близичко се вижда и руското изпълнение.

...има една поредица на руснаците "капсула времени", където дават историите на различни марки съветски коли от 70-те години. Купени и забравени в гаражи на по десетина километри. Скоро гледах една интересна история за един джип от втората война. Колата е намерена в сандък, на части, приготвена за пратка на фронта в Европа, става дума за военен "Уилис", американците са ги пращали на парчета и тук са ги сглобявали. Та в някакъв военен склад колата била намерена от У. Карини, "По следите на класически автомобили", сглобиха я и веднага я шитнаха на търг. За тая Жигула тия пари дето ги искат, трудно ще ги вземат.

Ами купувайте я Аз неща

Имал съм такава доста е забавна за каране, но чак пък и кола. Накрая изгни и към моргата.

Със сигурност някой ще я купи за 50 000 евро, сумата не е кой знае какво за хора с пари. Това не е за парцаливи българи драскащи по цял ден в интернет и без 5 лв в джоба. А и колата си заслужава. Може да е демоде, но със сигурност е по-здрава от много "западни" таратайки струващи по 20-25 000 евро в момента.

Е ти нали си много умен, кво те бърка.

Почти съм сигурен, че моторът е 1500 кубика. Ладата е произведена в началото на 70-те, когато се слагаше табелка 'Жигули'. Тогава в България внасяха 'Жигули' (ВАЗ 2101 лада 1200), същото, но комби (ВАЗ 2102) и ВАЗ 2103 Моторът от 1300 кубика го вложиха след средата на 70-те в модела ЛАДА 1300 - като 1200, с малки промени в дизайна - лента на бронята вместо буфери и светлина за заден ход под десния стоп. Накъде догава излязоха моделите 1500S и 1600 ВАЗ 21061 съотв. ВАЗ 2106. В началото на 80-те излезе ВАЗ 2104 - ЛАДА 1300S и т.н.

Въобще не става дума за здравина и качества ;)) Просто е музеен експонат в заводско състояние за нечия колекция. Никоя не дава толкова пари за лада, която да кара ;))

Супер! Мноо яко! Аре га свалите цената на 55 евро може и да си помисля. Даже и това е много, това са 110 лева, 55 лева по-скоро. Кой ще я кара тая измишльотина бе, то вижте че колани няма, затова нищо чудно че не е и регистрирана, номерата са свалени! По-добре да си купя някой макет-играчка пак за 50 лева и да му се кефя да си го гледам! На всичкото отгоре ще ме е срам да я показвам щото на колата не пише "Лада" а "Жигули", което буди много негативни асоциации (с думичката жиголо). Вземете се осъзнайте с тия смешни реклами на руски таралясници щото предизвикват само иронични коментари, да не си въобразявате че някой ще се прехласне?

Ми баща ми имаше един Москвич-412, ако е знаел да го беше постегнал малко и да го е продал, а? Ако не 55 000 евро, все 5 000 евро щеше да му даде някой богат колекционер и "любител" на руски таралясници? Ако знаех щях на теб да го дам за пет бона в евро, навит ли си? А той за скрап го даде и се радвахме щото много пари му дадоха, няколко стотин лева за желязото!

Аз мисля, че надпис "Жигули" се слагашена всички Лади, които бяха за вътрешния пазар на СССР (виждал съм го дори на 7-ци в Русия), експортните коли бяха брандирани Лада- едикоя си. По наблюдения, "Жигули"-тата бяха с по-ниско качество на изпълнението. Някои дори и 80000км не изкарваха до ремонт, но веднъж направени качествено, караха спкойно по 300-400К, особено на газ :)

На минус 103 км. да е - тази кола е преправяна !! Няма да описвам надълго и нашироко какво забелязвам в снимките на колата, но бях на 20 год., когато тия коли излязоха за продан в държавите на СИВ и си спомням много добре в какъв вид бяха, карал съм я и ще заявя : ДА СИ Я ЗАВ*РАТ ОТЗАД ПРОДАВАЧИТЕ СПЕКУЛАНТИ, НО ТАЗИ КОЛА НЕ Е "ОРИГИНАЛ" ЗА КОЛЕКЦИОНЕРИ, ЗА ДА ИСКАТ ТАКАВА КРЕЙЗИ СУМА !!

Аз мисля ,че завода се продавало за толкова и даже отворих!

Ники

Правилно е казано, че това е ВАЗ за вътрешния съветски пазар и затова пише "Жигули". За незапознатите: Там нямаше чакане на ред след внасяне на 1500 лева вноска, а всичко определяха партийните и профсъюзни секретари другари. Товарищите колеха, бесеха и пиеха, като свине. Ако предприятието или организацията бяха от голямо значение и/или директорът беше инициативен или изпечен мошеник получаваха големи квоти за автомобили и работещите бяха много доволни, но това ставаше доста рядко. Моторът е 1300 кубика и 69 к.с. защото това е "скопена" версия за местния пазар.

Преди години, съм гледал доста катастрофи с такива лади, в които двете блъснали се лади стават на купчина желязо, а хората вътре са умрели. Това е стара кола, която не пази при катастрофи. И не може да издържи Краш- тестове.

аз давам 100 лева *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Продава се, но не се купува ...

Е защо тогава не си купиш вол и каруца?

Всеки ден дават по телевизиите "западни" катастрофирали супер коли. Нищо им няма.Не са и одраскани.

Егаси му и талигата

В гаража на приятел има кола на 500 км не карана от както е купена покрита с брезент липсват седалките откраднати в началото .

голем разбирач си бе бай мангал

Ей баси жиголото си майна

..все едно Мустанг от 67-ма или Елинор може ;)) Това е музеен експонат, не кола за шофиране.

да ти е писано да умреш в кола, може да не е лада а всяка друга марка кола.

да ти е писано да умреш в кола, може да не е лада а всяка друга марка кола.

да ти е писано да умреш в кола, може да не е лада а всяка друга марка кола.

И БЕЗ ПАРИ ДА МИ Я ДАВАТ,НЕ Я ИСКАМ!ЗА СЪВЕТСКИ БОКЛУК ПАРИ НЕ ДАВАМ!ИМАЛ СЪМ,ЦЕЛИ 25 ГОДИНИ ТАКОВА "ЧУДО"!!!

Боже, какъв невежа...Прости му господи...родителите му са комунисти.

Кой е този руски сайт? Пита-0888019з99.