Opel Grandland Hybrid харчи с около 15% по-малко гориво

Германският SUV получи задвижване от нов бензинов двигател и 48-волтова технология за шофиране на ток при ниски скорости

Обратно в новината

Коментари - Opel Grandland Hybrid харчи с около 15% по-малко гориво | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ДВГ изглежда пали с нормлен стартер - не споменава да има 48В такъв. Но по големия проблем е 28кс при 48В изискват 420А ток. Това за 2 сек може и да се случи , но след това кабелите и батерията ще прегреят. Т.т. постояннта мошност е доста по-малка - вероятно 10-12кс. Това за движение с постоянна скорост е ОК, но за ускорение е твърде малко

концепцията помага да се махне стартера като се ползва електродвигателя за такъв, може да се премахне и 12 волтовата бордова уредба и се мине на 48 волта, което намалява сеченията на кабелните инсталации. Добре е, че батерията е вътре в купето, където е най-климатизирана. Обаче малкия й капацитет (съдейки по това, че минава само 1 км на ток) означава бързото й износване и нужда от подмяна за поддържане предимствата на хибридната технология. Определено е заложено да има вторични приходи.