Няколко Лади, гледани с любов (галерия)

Феновете на руските автомобили могат да бъдат изключително педантични, когато става дума за техните Лади.

Обратно в новината

Коментари - Няколко Лади, гледани с любов (галерия) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Жигули след като оправиха шарнирите и носачите на първите пуснати бройки и Лада 1500, това са единствените коли, произведени в СССР, които бяха добре направени, всичко останало беше пълен боклук. Може би някои тук слабограмотни не знаят, но навремето за една Лада се чакаше минимум 10 години при внесини 1500лв в държавтата хазна. Заплатата беше около 120лв, а цената на Жигулата след чакане 10 години бе 6100лв. Правете си сметка. И това не значи, че тези коли струваха тези пари....не, просто нямаше коли и комунистите не разрешаваха внос от Запад. Така, за апартамент се чакаше около 20години и то ако отговаряш на определи условия. Това слабограмотните се опитват да забравят. Един панелен струваше около 12 000лв при 120лв заплата и чакане 20 години. Разбираше имаше една каста наречена АКТИВНИ БОРЦИ ПРОТИВ КАПИТАЛИЗМА и те получаваха апартаменти без ред и на по-ниска цена. Това слабограмотните или са го забравили или искат да го забравят. Когато купих видео Акай, след като чаках цяла нощ на опашка пред магазина, то струваше 3000лв, заплатата ми беше 135лв, да ми се чудиш на акъла. Дънките бяха около 70лв при заплата 130лв. Дори и тези видеа борците против капитализма ги получаваха без ред...Боже, Господи какъв прекрасен живот....

Интересно как при комунистическата мизерия и терор със 135 лв заплата си спестил 3000 лв за видео. Тогава нямаше и лизинг...

Само малко факти и сравнение: Капитализация Тесла моторс-55 милиарда долара,капитализация авто Ваза само 0,9 милиарда долара !!! Тук ясно се вижда как всички, в това число и ватенките, които живеят в САЩ се редят на дълги опашки за Тесла: ТУР по фабрике TESLA ВЫДАЧА КЛЮЧЕЙ от нашей TESLA : link/watch?v=TLtOZm2svrU

САЩ са 3 пъти повече по население и около 20 пъти с повече автомобили. САЩ са със 757 абтомобила на 1000 души, докато Русия е със 156. В америка само 0,2% от семействата нямат автомобил. А 82% имат по две или повече коли, като стандартно втората е миниван.

Тези американци изобщо не мислят за опазване на природата

Гледайте във филма как руснаците нагло са крали всички произведени при тех автомобили: Как в СССР копировали и передирали с иностранных авто и техники, и делали свою: https://link

Просто, този материал не е за прости хора.

А ти като си прост - що не си последваш съвета?

Такава любов, че чак са се разчекнали. Ладите де, не собствениците.

Каквото и да я правиш Ладата, тя си остава руски боклук.

Само на пет снимки се виждат оригинални коли , другите са грозни с тези ниски ходови части и полегнали гуми !

Незнайко, и ти ли соросче недоносено? ;)

Напротив на това , което си написал съм ! Едно оригинално нещо е такова , което е представено и опазено в първоначалният си вид, но не и окепазено от промити мозъци по американските критерии !

"полегнали гуми", наистина си незнайко-тъпака, :))))))))))))))))))))

Една пръчка, дори и лакирана, си остава... пръчка :)

Кой ФИАТ беше тва Жигули??? :))

"Лада" 2101 не е "руско копие". Не е копие, тя си е изцяло италианска разработка, подобрен модел на Фиат 124, кола на годината за 1967. Подобрението е направено също в италианското конструкторско бюро, от италиански майстори. Тогава италианската школа беше много силна. Руснаците само са поставили допълнителните изисквания. Двигателят е разработка на Аурелио Лампреди, до 1958 г. инженер на Ферари. Оттам тези високи обороти на Ладата, добре познати на всеки, който е карал. Италиански стил. Руснаците са купили пълен лиценз. Купили са го, платили са, не са копирали, още повече тайно. След това по тяхно желание италианците са направили допълнителни подобрения горен разпределителен вал, ново окачване, задни барабанни спирачки, междинен висящ лагер на кардана и мн. други. Купена е разработката заедно със завода за 800 милиона долара. Имало е и американска оферта към руснаците, но много по-скъпа, за 2 милиарда долара. Ладата (Фиат-124) се е произвеждала/произвеждал по лиценз също и в Ю.Корея, Турция, Испания, Югославия, Полша, Индия, Украйна, Египет. Италианците го произвежаха до 1982 г. И го караха до 90-те. "Октопод" помните ли, инспектор Корадо ? Италианските карабинери само с Фиат-124 джиткаха насам-натам и никой не го беше срам. И за какво да го е срам, отлична кола за времето си !? Германците по това време какво караха, да не караха БМВ ? Фолксваген бръмбар караха през 70-те това беше масовата кола. Започна да се произвежда в СССР през 1970. От 1971 в България се продаваха по 20,000 нови коли Лади. През 80-те се продаваха 50,000 нови коли. Москвич никога не е бил масовата марка. "Жигули" постави България на колела. Всяка страна, когато ѝ дойде времето има една кола, която я поставя "на колела". За Америка това беше Ford-T, за Германия и Бразилия - Фоксваген бръмбър, за Италия - Фиат-500 Cinquecento, за Франция - Рено-4, за Източна Европа - Жигули (не Москвич). И никой не се срамува от тях, напротив, пазят най-приятни спомени ! Примерно в днешно време да започне да се произвежда "Опел Инсигния", кола на годината за 2010 г. (е, 9 моделни години забавяне, но карай, и това нямаме) и да започнат да се продават в България по 50,000 нови коли, колкото се продаваха през 1986-та ? Така че по онова време имаше и някои неща, които бяха малко по-добри от днес, разбира се, ако ги съдим обективно и с отчитане на историческия и най-вече технологичния напредък. Не е проблем с ладата, проблем е със старите коли и бедността, днес. Срамно е през 21-ви век капитализмът да не може да осигури поне една нова кола на семейство. Толкова ли е трудно ?

особено Жигулито на първата снимка с този екстремен камбер отпред и отзад е като някогашните Рено Гордини 8.

Повечето са грозно тунинговани, а не просто поддържани.

грозен соросо-реализъм, тъпако!