Новата Е-класа вече в България

Новата Е-класа на Mercedes-Benz вече е в България и се предлага в продажбените центрове на Балкан Стар.

Обратно в новината

Коментари - Новата Е-класа вече в България | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

повечето от пишещите тук само са гледали такива коли и то като циганета на панаир; този си купил 12 годишна тойота (с парите от нивата на тате) и била железна, онзи имал нисан от 2000 г. и поддръжката му била без пари...; ем цървули, ем разбирачи; аз си карам м-ковия х-драйв и съм доволен; не бих сменил беемвето за мерцедес на този етап, но марката от Щутгарт си остава на най-високото стъпало в автомобилостроенето, където винаги е била, и това е признато по цял свят; но булгаристанските цървули, които не могат да си обслужат колите като хората и ги карат по картофените ниви на идола им от Банкя, са най-големите експерти и за тях мерцедес не е нищо особено; опелчето върши същата работа; смотано племе, ама ербап

И за тая кауза ще преминат маса народ на 4 часа работен ден още отсега...

Начи само да споделя едно лично преживяване ( и да не споненавам че съм механик от 20 и кусур години); преди вече 15 години там дето живея едно приятелче се виде с пари и реши че требе да кара нещо по-така.... ръсна се 55 хиляди долара за ауди... леле!! аз тогава немах чак толкоз пари за колица та си земах едно нисанче за 23 хилки; след 6 годинки го продадох за 8 хилки и си зех друг нисан (джип) за 35 хиляди долара; сега след 8 години мисля че цената му е около или под 8-9 хилки, та ще го ушивам вече и ще земам нещо друго като па ще додам 15-20 хилки... дотук ще ми станат 3 чисто нови коли а другарчето още си кара ауди-то вече 15 години и се хапе отзад щот не може да го продаре и за 5 хиляди а на цена средно годишно му се връзва бая над моите "таратайки" и нито по-бързо е стигнал некъде, нито с по-малко бензин, а за застраховката му може и сами да се сетите.... Та купувайте си мерджани, купувайте си, щом сте си насмогнали на харча

И какво точно ни каза? Че 15 години караш кенефи, а един твой приятел поне 4-5 от тия години е карал нормална кола?

"Е" означава Economy, и като всеко такова нещо е само другото има на врора класа или ниска категория на нашенски та не моа да вдена кво толко му се дивите и не ви ли се веке изЯсни че само цената му е х5 а качеството ич го нема ма то за дебили с пари е направено

Е-клас е средния клас по комфорт, между C и S-клас.

Ако имам пари да си купя такава кола какво ме интересува колко харчи,но нещо и дизайна почва да ме дразни, на мерцедес особено на един модел между джип и кола ацки е грозен

Само ги плюят, а все на тях налитат ... що така бе?

Хайде тези, които никога не са притежавали Мерцедес и само си мечтаят за такъв, да не пишат глупости за Марката. Да бяхте дошли поне на авто изложението миналата година и да видите къде имаше най-много хора, щяхте да разберете, че всякакъв коментар е излишен. Мерцедесът не може да бъде сравняван с друг автомобил.

Не е задължително да притежаваш скъпоструващ пасив, за да разбереш, че е надценен. Говоря от личен опит - допира ми с един "elegance" преди време не ме впечатли .... Предпочитам си SUV-a. Тук имаме зими и "баири" и не искам да ми се смеят или да си возя торби цимент в багажника :)

деер

Момчета, нямат кола, която да струва повече от 10 000 евро....Какви технологии?! Каква мисъл искате?! Светът не произвежда мислещи хора, те се изчерпват много бързо в други направления...Просто липсва соца, ама това се разбира, като се погледнат нещата отгоре. Ето, ние си живеем в България и си мислим, че сме добре, а всъщност ни се смеят, че сме тоалетна...т.е. липсва градивна конкуренция и среда и време да поприказваш с роднините си като дете, да потичаш и да не забравяме, защо маймуната станала човек - работата с пръстите като малък развива мозъка, а не таблетът с готовото филмче..Немците нямат дизайнери , защото децата се оставят вкъщи и не плачат, докато родителите са на дискотека - сега се заменя с някаква си детегледачка, но контактът го няма отново..., а италианците - бъра-бъра...

Хората вече се движат с електрически модерни коли, а тия неандерталци ми правят дизели и бензини. Отврат!

Това, което някой е написал по-надолу за седалките и обърканите менюта е напълно прав. Шофирам последната ес класа и положението е идентично. При мен не са само седалките, дори някои от функциите на климатика са забутани навътре в бордовия компютър и си трябва ровене. Сещам се и за една друга недосмислица - едно от менютата по отоплението на салона е актуално само като е включено подгряването на седалките. Колко време съм го търсил, докато зимата случайно при включено подгряване на седалките се появи, докато си ровех в задръстването. А по въпроса за вносителя, няма човек който да ги похвали. За мен мерца е шит.

Пич, ти май си виждал S-класа само на картинка. Или си някоя тъпа мутра, която с крадени пари си купила кола, но мозъчните клетки не стигат, за да се справи с менюто. И изобщо, щом не те кефи S-класата, защо я караш тогава? Купи си Голф - там менютата са простички, таман като за теб.

Да си купиш, ти пожелавам

Предпочитам Шкода Суперб!! Има много повече място.

Купи си Волга , още по-широки са . :)

Правиш се на остроумен, но ти нова Шкода Супърб ще гледаш само на картинка. Ако можеше да си я позволиш - около 70 000 лв. средно оборудване, нямаше да пишеш такива глупости!

Мдаа, на фона на Тесла всички швабен зи каскен изглеждат като нещо от миналия век. Както когато се появи айфон и всички започнаха да го копират(и до сега вкл.), така и с Тесла.

Бегай да си купиш Тесла - 270 км със 120км/ч, 190 със 160. Зареждане 45 мин. = 120 000 Евро.

Казваш че Мерцедес е от производителите, които след няколко месеца увеличават ганата от предлаганите двигатели. Новата s класа е на пазара от близо 2 год. - за този период имат 1 дизел, s500 и някакъв хибрид, колкото да не останат по -назад от лексус и естествено амг -то. С тези двигатели се продаваше и тогава , със същите се продава и след 2 год. Когато излезе го x166 - имаше 3-литров дизел, гл 500 и амг. В момента фейслифта се продава със същите двигатели плюс някакъв гл 400 . Това се отнася и за всичките им останали модели. Изборите голям нали, защото по твое мнение Мерцедес няколко месеца след пускане на модел, си разнообразяват двигателнта гама. Мерси за такова разнообразяване Един трилитров дизел си го слагат от години, само малко с различни пластмаси по броните Нека живеят на стара слава...............,

Не разбирам от коли на ниво инженер. Но разбирам от това какво ми предлагат едни и какво ми предлагат други под формата на надеждност и обслужване. Имам преки наблюдения върху висок клас автомобили от няколко премиум марки. Еми спокойно мога да то кажа че Мерцедес изостават. Това е показателно и по продажбите им на нови коли спрямо други производители не само в България. Ще ти дам само няколко примера от ежедневна употреба на гл x166 - настроиките на седалките са пръснати ИЗ менютата : едните опции са изведени на вратата, другите се намират на централния Монитор в средата, отивайки на меню седалки, избираш опция лява дясна и там чудо , за всяка по още няколко менюта. И това да го правиш докато шофираш . За пример ще ти дам комфортните седалки на БМВ - всичко е на удобно място така че ако искаш да променяш нещо, дори не е нужно да си отклоняваш погледа от пътя.......... - звука на парктроника е слаб особено задния, при слушане на лека музика едв се чува. Умно нали., за сметка на това предния е достатъчно силен че да те стресне ако човек минава пред теб на пешеходна пътека. - дървена навигация с изглед сякаш е правена от първокурсник по дизайн, - а след продажбените обслужване е просто "велико" на Горубляне джамбазите се справят по-добре - и още много мога да пиша ама нали знаеш На вкус и цвят тава рили нет.

Някога сигурно е било символ на качество.сега е една от всички останали. Отидете на сайта на вносителя и вижте че прехваления Мерцедес към момента се предлага с 3 двигателя. После вижте сайтовете на основните му конкуренти а6 и 5-да. Избор от двигатели колкото искаш. Мерцедес започнаха да слагат хед ъп дисплей от около 2 год. Други фирми го предлагат от 7-8 год. Вече. Не че въпросния дисплей е нещо кой знае какво но е удобство, а същевременно е показателно за иновациите на производителя. А Балкан стар мъка и скръб е там.

Мерцедес и всичко останало...

Ха-ха, било е "Мерцедес и всичко останало" малко след края на втората Световна война. При този динамичен свят всеки месец излизат иновации и откровени тъпотии, които е трудно да се следват. А "закоравелите" фенове на някоя марка са просто "коне с капаци. Винаги излиза нещо по-добро, по-бързо, по-функционално ...

Нещо различно да са измислили?! Не е ли пак на 4 колела?! Или стигам може би 2 пъти по-бързо?! Или разходът ми е 2х по-малък?! Или разходите за поддръжка са по-малки?! или е по-здраво от останалите?!

dimitkooo@mail.bg

Обаче , кефът е най-малко два пъти по-голям . Аааа .