Настъпление на китайски марки на автосалона в София

Dongfeng ще представи осем нови модела, GWM отвръща с две ключови премиери и нова маркова идентичност

Обратно в новината

Коментари - Настъпление на китайски марки на автосалона в София | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да поверя живота си на нещо, прекопирано и произведено в страната, която донесе Ковид-19 на света?! Ей, сега! Тичам, хахаха!

Умрем от кеф да чета олигофрените програмирани от умрелата англо-саксонска свинщина. Големите тарикати карат от 15 години западни автомобили произведени в Китай с лепнат надпис, пред очите им е че Европейските дизайнери ги прилапаха Китайците. Китай има средна класа и за 60 000 долара продава ван с материали и изпълнение на ниво Ролс Ройс (Топ Гиър направиха ревю), ма тукашните идиоти гледат предвидените за тяхното ниво каручки и правят генерализация. Хайде по-смелите да напишат в Тубата: Мост експенсив чайнис карс. Ма да гледат да са седнали, че раотата лоша.

А ти не си ли в Европа. Защо не покажеш как се прави. Вдигни България и Европа на крака. Явно си от най-умните и знаещите. Хайде действай. Може и ти като китайците да крадеш технологии и да наемаш работнци за без пари. Някой пречи ли ти. Или може би просто искаш да докараш всички до твоето ниво, за да не ти избиват комплексите.

Има нещо китайско в тези возила. Всъщност по-скоро азиатско.

Грейт Уол ги знаем...Интересно ми е дали някой от пишещите във форума има такава от ония дето ги правехме и да сподели как е сега - километри, състояние и т.н.

Имаме служебни Грейт уол, НЯМАТ 5 години и вече излязхоха ръжди по заден капак около рамото на чистачката и по краищата. Ръжди има и по праговете. Вътре пластмасите са се разкърцали, но това се очаква ниското ниво на оборудване. Иначе общо взето дуракоустойчиви, не са скъпи консумативи. Дачия е по-добре. Иначе китайците също правят коли с нивото на т.н. традиционни европейски марки, но на 1/3 по-ниска цена. Това няма как да се продаде тук, особено след като ЕС наложи мито 40-50%, и разните му такси и данъци.

Какъв автосалон веее..Европа загива, Германия гълта вода... Направо правете салон за велосипеди...

И аз се чудя, защо емигрантите все към Европата дърпат.

дърпат щото в Китай ще ги карат да бачкат по12 часа за купа ориз, а в Германия може да си лежът на помощи

Дизайна на тея автомобили дали към Европата дърпат? Робите от източна европа дърпат към Европа, щото мечтата не умира. Топ специалистите са там където са инвестициите и ги ценят. КИТАЙ. Докога ще си затваряте очите?

Баси мамата. Тук рупате гмо боклуци на тройна цена от европейската. Единствени в света приехте отровите на Монсанто Украйна. Ма китайците купа ориз. Дейба и мършата помашка.

Ама как поне един кретен от вас не отиде да работи в Китай и да се напечели. а изтъркахте диваните да дращите по цял ден.