Кой е електромобилът с най-добра батерия

В топ 3 попада модел, който може да се закупи лесно и в България

Обратно в новината

Коментари - Кой е електромобилът с най-добра батерия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не споменават колко популярни са тия супер дупер зарядни дето зареждат 300 км. за 10 мин. Поредната теоретично - хипотетична евтина реклама , коята е далеч от реалността.

Големия пробег го правят само за сензация. За какво ти е да имаш 1000 км пробег и да возиш 1 тон батерия за да можеш 2 пъти в годината да идеш до Варна и да се върнеш без да зареждаш?

Хюндай Йоник - 6 е по- добър от всякакви Кия !

Кой е електромобилът с най-добра батерия Кой е електромобилът с най-добра батерия ПРОДАДЕНИЯТ!!!

Някъде в началото на 90-те си купих автомобил с катализатор без да се замисля, че безоловният бензин е още кът. И понеже автомобилът беше малък, съответно с малък резервоар, въпреки ниския разход на гориво понякога съм треперил дали ще стигна. Докато си купих тубичка с 5 л. бензин за резерва в багажника. Ама електричката не е смартфон да си взема един Powerbank и да си свиркам.

Изчислен максимален пробег е ключовият израз тук. Демек - всичко само на теория. Практиката показва съвсем различни стойности, които варират много в зависимост от влиянието на най-различни външни фактори... Дори средно статистически тези километри са чиста фантастика.

потърсете "QUANTINO TWENTYFIVE" и вижте за какво иде реч !

Mercedes-Benz EQS 450+ пробег със заредена батерия на 100% - 770 km пробег след 10 минутно зареждане на 200 kW - 339 km

ама...човек нямам устройство с батерия в къщата , което да работи надеждно и по план да издържа колкото се предполага. някой от ден 1ви, други малко по-късно... Как да се довери човек на идеята, че нагрят до червено кабел и батерия са полезни, а пробегът се прекалкулира на 10мин?!

Сега остава да намериш 200 киловата. Това са нещо като 900 ампера при 220 волта. Интересен ми е кабела по който става това зареждане.

Ако ги зарежда тези 200кW за 10 минути, то тока ще трябва да е към 5500 ампера. Предпоалгам ще е трифазна ел инсталацията, така че към 1800 ампера на фаза. И всичко това като се игнорират загубите, но пък при тези токове, те хич не са за игнориране, освен ако не са сложили идеални проводници.

И интересно с каква скорост ги минава тези 339 километра. Просто не мога да си представя как постигат разход под 10 кВтч/км

Няма добра батерия и добър електромобил.......

Именно, най-добрият електромобил с най-добра батерия е непроизведеният такъв.