Колко смяна на батериите на Tesla Model 3

Батериите на Tesla Model 3 ще издържат над 300 000 километра, а смяната им с нови ще струва само 5000 долара, споделя Илон Мъск.

Обратно в новината

Коментари - Колко смяна на батериите на Tesla Model 3 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"" Батериите на Tesla Model 3 ще издържат над 300 000 километра, а смяната им с нови ще струва само 5000 долара, споделя Илон Мъск. """ .... "" Ocвeн тoвa, пpeдлaгa ce зaмянaтa caмo нa oтдeлeн, нaпpимep нaй-изнoceния мoдyл нa aĸyмyлaтopeн блoĸ пpи цeнa oт 5 дo 7 xиляди дoлapa. Toecт, ĸлиeнтитe мoгaт дa зaмeнят oтдeлнитe мoдyли, вмecтo дa зaĸyпyвaт цeлия aĸyмyлaтopeн блoĸ. "" .. Батерийния блок на TESLA е от 16 модула а във втория цитат в статията е написано колко струва ЕДИН модил 5000 - 7000$. Така всеки може да си направи сметката, ама СПЕЦИАЛИСТА Редактор НЕ МОЖЕ. А сметката е за първи клас 16 х 5000 или 7000 = 80 000 или 112 000. ТОВА Е РЕАЛНАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА (ВСИЧКИ МОДУЛИ) !!!!! А за 5000$ можеш да си купиш САМО един МОДУЛ 25V250Ah, нищо повече!!!

Цялата кола струва 35-40 000 долара, ама видиш ли "реалната" цена била 120 000 при това батериите са половината цена. Т.е. за някои кретени Тесла 3 струва 240 000 долара. Цялата батерия струва 5-7000 долара, но могат да се сменят и само модули, което ще излезе още по евтино. Един модул струва 5000/16=31 долара. Акумулатор 100 А

Дада, я ми продай един такъв модул за 30 долара.... Ще си го боцна на телефона, да не го зареждам всеки ден. Божеееее. аман от дебили!!!

Капитализация Тесла моторс-55 милиарда долара,капитализация авто Ваза само 0,9 милиарда долара !!! ТУР по фабрике TESLA ВЫДАЧА КЛЮЧЕЙ от нашей TESLA : link/watch?v=TLtOZm2svrU

И в тази област алкашите-мурзилки няма да догостигнат сегашното ниво на Америка поне 50 години

300 хиляди мили бе Стояне. Не бъди толкова скромен. Иначе можеше да дадеш и цената в левове вместо в долари. След 10+ години като потрябват батерии за смяна - че те вече ще са два пъти по евтини и качествени. Модерен електромобил втора ще е доста изгодно вложение: 1. Постоянната връзка с центъра на машината води до невъзможност за: 1.1 Промяна на софтуер и мимикрия на проблеми. 1.2 Промяна на пробег и настъпили застрахователни събития. 1.3 Ясна и точна оценка за ресурсите на батерията, задвижването и окачването. 1.4 Закупуване от прогресивно мислещ собственик с пари, който има за идея удобство и реални ползи от автомобила, а не изтъкване на статус.

"Колко смяна на батериите на Tesla Model 3" Е, па Гогов!

Този редактор трябва да остане без един надник, за заглавие на началната страница което е абсурдно сгрешено !

"Колко смяна на батериите" - Колкото е мозъка на редактора на статията!

Колко редактора обръща внимание на заглавията ? Дир, полагайте малко повече усилия върху редакцията на статиите, моля !