Коментари - Китайските автопроизводители постепенно изпреварват германските по иновации | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е постепенно, а плавно вече водят с две обиколки германците. В Европа 600 коня кола се води спортен автомобил, а в Китай по 600 коня са такситата. отделно китай блъска естествена кожа във всеки автомобил над 30 000 евро , а в Европа това гоима при тези дето гонят цена 200 000 евро. Още малко като си оправят качеството на масовите класове ( а те вече и в това направлени дръпнаха напред - поцинковани каросерии и двойни стъкла) и спрат да пускат нови модели всяка година и европейците отиват в историята, още повече че им дръпнаха всички читави европейски дизайнери и инженери с двойни и тройни заплати.

аха добре, ти си купи китайска кола, аз ще си купя БМВ!

На цената на едно ново бмв 5 серия може да си купиш китайче от класа на Ролс Ройс което ще върви по бързо, ще спира по бързо и вътре всичко ще е алкантара и напа и 4К екрани + поне 36 радара за кръгов обзор. Единственото кофти на китайчетата е че се кара докато е в гаранция защото китайците сменят моделите на 2 години и нямат политиката да произвеждат резервни части 20 години след като е спрян модела от производство. Другото кофти е че автопилотите им работят като хората само в Китай.

Т.е. признаваш, че китайчетата не стават за каране в Европа.

Ами вече колите станаха повече копмпютри от колкото средство за придвижване. И колата ми в момента в Германия има един куп функции които в България не работят защото колата ми е правена за германския пазар. Та тка и китайските. Но прои китайските е много по брутално защпто там всичко е софтуер заточен под конретните условия.

ВЕрвай си.

Аве китайците не са големи плащачи на двойни заплати, дори на топмениджърите, отделно поинтересувай се за процента печалба на кола на Тесла, японци и европейци и ги сравни с чайниците които често са дори на минус - дъмпинг правят по-скоро, за качеството - да, имат прогрес но да са сравними или по-добри от Европейски и Японски - абсолютно не, по-скоро са ценово относително по-изгодна алтернатива ако не ги ударят много с митото и в Европа и в Сащ и ако приемеш някои незрели решения каквито често има при тях...като цяло няма лошо да попритиснат утвърдените фирми да предложат по-изгодни модели и цени...но да направят чудо, да изземат пазара в Европа и/или САЩ и да фалират настоящите консорциуми като ВАГ, Стелантис и т.н. това не звучи сериозно...