Европейските купувачи не искат да накажат Volkswagen

Продажбите на Volkswagen в Европа са намалели доста по-малко от очакваното.

Обратно в новината

Коментари - Европейските купувачи не искат да накажат Volkswagen | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами не стана това което целяха гнусните американци. Каквото и да твърдят, тези коли са едни от най-икономичните и хората винаги ще предпочетат немското качество пред всяка друга таратайка...

Собственик съм на автосервиз за ремонти на немски автомобили и добре че са те , за да давам работа на 12 човека и техните семейства. Аз лично предпочитам Тойота и Субару Вашият прехвален немец спря да прави качествени коли преди 25 г.

Хм... И какво луксозно има в едно дървено BMW???

Хаха. Тука има нЕкви "колеги" женени за марките на автомобила си. Докато смъртта ви раздели дето се вика.

Казваш го така, все едно е ужасно да си фен на една марка? Разни хора - разни идеали. Не е хубаво да съдиш другите.

Покрай този скандал изнесоха и друга информация, че почти всички производители са бутали данните си - включително BMW и Mercedes. Единствената по-голяма марка, която не се беше окаляла беше Ford. Ford, между другото, бяха единствения производител от САЩ, който не фалира по време на кризата 2008-2009. Както каза колегата, че докрая на живота си ще държи волан на VW в ръцете си, аз мога да кажа същото за Ford.

Вярно, оцеляха Ford, но иим се наложи да продадат някои марки. А за себе си мога да кажа: като дойде време да купувам друга кола, последното, което ме интересува, е марката.

Цял живот карам фолксвагени. И ще продължа да ги карам докато ръцете държат волана, и очите виждат пътя... Аз лично съм се убедил в техните качества и да говори кой каквото иска. Неслучайно са на едно от челните места...Неслучайно.

Без да съм фен на VW, какви проблеми с живота очакват купувачите на тези автомобили според теб, това не го разбрах? Агенциите бяха ясни, че "лъжливият" софтуер касае само емисиите, а не сигурността, обратното не съм чул да твърди никой достоверен източник публично. На фона на престарелите трошки у нас, нов VW със сигурност ще емитира по-малко от 80% от колите. За качеството, не съм сигурен дали останалите не-премиум марки са много по-качествени. При едни недвусмислени и несимволични отстъпки, колите на VW си остават нелоша алтернатива на Опел, Мазда, Митсубиши, Киа и т.н. и не смятам, че точно аз трябва да предпочета да накажа една марка заради поведението й, вместо да направя икономически и технически обоснован избор за себе си и семейството си. Това прави ли ме роб или?

Пич, реакцията на обществеността е показателна за мошениците как да действат оттук нататък. За сега изводът е, че последствията не са фатални. Именно поради това можеш да очакваш в недалечно време още и още такива действия, като интензивността ще се увеличава, а опасностите, до които ще водят мошеничствеата ще нарастват. Ограничеността на хората е именно това, че те не си отчитат едно явление как повлиява бъдещето. Примерно половината от ефекта на правосъдието е превенцията, ориентирана към следващите предразположени към престъпления. Виждайки какво предприема правосъдието, съществената част от предразположените се осмеляват или не. Правосъдието, което обществеността раздаде към тези наглеци днес, е присъда на облекчение за тях въпреки извършеноето деяние. Това ВИНАГИ дава смелост на следващите наглеци и постепенно се стига до рушене на устоите, които ти ограничено си представяш като гарантирани. Примерът за непонясянето на лична отгворност пък освобождава фантазиите на стотици алчни копеленца, деца на немската и световната аристокрация, които след десетилетие ще извършват все повече кощунства и няма да касаят само газовете на автомобилите! Имено натрупвания на толериантност като например днешната към тази мошеническа фирма доведе в политиката пък до онези животоотнемащи действия, на които сме свидетели. Този случай е много важен индикатор и важна крачка към падане на бариерите на хиляди бизнесмени за нарушения. Как ли се заблужаваш, че ще се ограничат само до такива мошеничества с параметри на газове? Наивник! Наивен си, да не кажа глупав, ако не оценяваш примера като най-висок фактор за обществено поведение. А този конкретно въоръжи едни мамини лигльови от Германия с толкова много чувство за бъдеща безнаказаност, че само си спомняй след години какво съм ти описал в този пост. Ще има какво да видиш. Бих казал, че сегашният случай се дължи на вече налични натрупвания, само дето не ги слушаш всички по телевизията. Понеже и телевизиите са ни такива.

Ти какво предлагаш? Да се убие ВАГ ли? Правят коли от 80 години. Малко или много всеки се е сблъсквал с техните коли. И ти сега предлагаш да ги убият. Нито са първата, нито последната корпорация, която злоупотребява.

А знаеш ли на колко хора заплатите идват от VW? Тези хора на улицата ли да останат? А Германия смъква толкова данъци от тях, че не рамо ще им даде, ами и ще ги бута дикато минат баира. А от тези данъци индиректно печели и България било под формата на субсидии били под друга.

Това показва колко са затъпели европейците. Те даже не отчитат, че ако не откажат покупки на тази марка, ги чакат още проблеми, включително свързани с живота им. Глупостта на съвременика ни се състои в това, че не вижда как ежедневните (без)принципни решения на всеки един от нас решават бъдещето ни. Фолксваген дава отстъпки в цените след случилото се. Бих бил последното леке, ако тази лъжлива компания успее да е подкупи с отстъпка от цената!!! Като за да запазят дял от руския пазар например, те така или иначе дават даже по-голяма отстъпка там. Да, в Русия цените им са с 1/3 по-ниски. Но робите никога няма да свършат, макар по света почти да няма на глед такова явление. Едно време робите са били държани в подчинение с угроза за живота им. Днес е много по-лесно за робовладелците - нужна е само простотията и низостта, респективността алчността на достатъчен брой хора. При това стават все повече!

Само слепец не може да види какво се случва. Това си е търговска война от всякъде. Да не казваш че "великите" американски коли с 3-литрови двигатели замърсяват по-малко?