Dacia Sandero ще стане най-продаваният автомобил в Европа

Най-достъпният модел на пазара категорично изпревари по продажби Tesla Model Y през 2024 година на Стария континент

Обратно в новината

Коментари - Dacia Sandero ще стане най-продаваният автомобил в Европа | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Джогъра има огромен багажник - не мога да го напълня. Зимата разхода на хибрида скочи до 5.6л (по бензиностанция) но лято пада до 4.3л/100. Вярно че Тойота има по надеждна хибридна технология , но дизайн няма , а цената - с поне 15000 лв отгоре.

На Джеймс Мей мед му капе от сърцето...

Аз карам Дачия Сандеро. Удоволствието е неповторимо. Заслужава си!

Дачия се сглобява в Мароко там се сглобяват и други марки в Европа най много коли внасят Китай и Мароко

Най-големият отпадък, беше най-продаваният автомобил в България. И на все по-високи цени. За сравнения вече официално внасяните китайски марки. Не продават, нито един грозен, смърдящ, евтино изработен, без нормалните екстри боклук. И то на същите цени. От 2025, когато заводите, е Унгария и Полша започнат да произвеждат. Цените ще намалят още, и тогава всички измекярски марки. Ще усетят, какво е конкуренция. И на края логичните фалити, ще преподредят европейският пазар.

Е, то е логично най-продаваната кола да е най-евтината вече. Отмина времето, когато най-продавана беше скъпата Тесла. От една страна европейците масова се спихват, от друга страна производителите съвсем се побъркаха с цените. То и тази каруца също не е евтина, просто е най-евтина от скъпите. Смятайте щом този варел Джогърът е 45 000 и даже не ползва и данъчен кредит...

Народа обедня, затова и Сандерото е топ.... за съжаление...

Най-голямото дъно, на европейското автомобили производство. Китайците умело издебнаха точният момент, да забият нож, в умиращата индустрия.

И къде се прозвежда Дачия?! В "изостанала" Румъния - където масово учеха български, за да гледат що-годе дабра телевизия. Ние правехме Булгаррено - оляхме се, нарушихме договора и французите ни отрязаха. После правехме Москвич - безброй работни места в Ловеч. И тоя завод го съсипаха "демократите". Деу искаха да произвеждат автомобили в България - суперкорумпираният бивш асистент по политикономия на социализма и тогавашен лидер на СДС и министър-председател Иван Костов ги срази с исканата "комисионна" и те отидоха ... в Румъния. Деу фалира, изкупиха ги Шевролет и сега "изостанала" Румъния произвежда две марки автомобили, а ние ... духаме супата и чакаме поредния "месия" да ни "оправи"!

"Ние правехме Булгаррено - оляхме се, нарушихме договора и французите ни отрязаха." Не сме нарушили договора; това самите французи са го потвърдили в едно предаване по Нова телевизя през 90 - те. В "Металхим" (военните заводи), Четвърта палат на Панаирното градче в Пловдив се сглобяваха "Булгаррено 8" и "Булгаррено 10". Частите ни ги продавах срещу долари, а готовите коли ги продавахме срещу български лева (една кола струваше някъде около 7 000 лв.) и не ни излизаше сметката - държавата беше на загуба. По същия начин се сглобяваше "Пирин - Фиат" и пак не ни излизаше сметката.

И Ровър правехме по едно време във Варна..., после пак се вдигна "комисионната" и айдее...

на комшиите.. а ние къде сме?!

Колелетата ни не са лоши...