Dacia Sandero на газ – най-изгодната нова кола в България? (тест-драйв)

Компактният модел с повишен просвет Stepway ECO-G 100 изминава до 500 км на пропан-бутан за по-малко от 40 лева

Обратно в новината

Коментари - Dacia Sandero на газ – най-изгодната нова кола в България? (тест-драйв) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В случая за мен задължително с кавички. Ако все пак по някаква причина някой си купи точно този модел на точно тази марка, със сигурност основната цел не бива да е да пътува далеч на магистрала, още повече с други хора и багаж, опасно е да караш със 100 при ограничения 120-140. Това е добър вариант за градско, за трафик, кратки разстояния, ако нямаш възможност за електричка.

Да, ако се движиш максимум с 80 км/ч може и да даде нисък разход ...

За изгодна, изгодна е, но за магистрала....аз тичам по-бързо.

Смяяяяяях. Апропо що не взехте за МВР от тези прекрасни щайги?

Излъгах се преди 2 догини да ходя да я разглеждам... Да си купиш 999 куб.см, 3 цилиндъра на гас и да говориш за извън градско си е наистина смело... Изолацията граници с нула и вътре с толкова шумно, че дори не си чуваш мислите ако караш с повече от 90... Евтината скърцаща пласмаса идва бонус към всичко друго...

Имам същата Дачия Сандеро на газ от 3 години и половина и съм много доволен от нея. Само в сервиза щавят за смяна на масло и филтри ама се преживява. Иначе си е добре, харчи наистина малко и върши работа, даже и на морето ходим с нея. Преди цената беше по-ниска ама инфлация, какво да се прави.

Това е едно недоразумение!

Преди години търкалях подобна и наистина даваше среден разход дори 6/100, но по магистралата си беше изпитание да минеш Витиня с максимум 85-90 км/ч, по Искърското дефиле все едно си във Ферари, но като погледнеш километража и умираш от смях - 50 км/ч по завоите. За комфорт при автомобил дълъг 4 метра: забравете.

Карах 2 години такова Нещо ... това че харчи 7 газ е пълна глупост .. харчи 10 и факта че трябва да го караш с газ до край че да се мести е отвратително . колата шуми няма разлика дали си от вън или вътре все еднакво се чува. седалките са къси и след около 20 30 км каране почва да те боли кръста. Климатика работи толко зле че лятото трябва да е студено на вън че да духа студено . Стабилност на пътя 0 .. ако духне вятър и си с ограничението на магистралата от 140 направо те праща в другата лента ... под 5000 оборота не върви . Пука пляка на газ .... редовно даваше грешка и казваше че е за сервиз и светваха всички грешки на таблото . веднъж заради старт стопа блока стартера и не запали колата .. и още много мъка