BMW Group промени структурата и състава на дизайнерския си екип

Германската компания привлече професионалисти от Volvo и Polestar, които ще се стремят да удовлетворят новите изисквания на клиентите

Обратно в новината

Коментари - BMW Group промени структурата и състава на дизайнерския си екип | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

жалко за големите решетки :)

В бърдака започна местенето на креватите но "дамите" си остават същите:)))

На тези май първо спряха да им плащат и те отвърнаха подобаващо с последните модели, а сега ги и сменят. Късно. Такива грозотии създадоха, че "онази" седма серия е като икона в дизайна, спрямо сегашните БеНеВе-та

Не съм голям фен на БМВ, но този дизайн е много готин и кефи. Минималистичен е, нещо което липсваше на марката. Досега правиха някви смешни раздути коли.

Включили са в екипа и ватман, за да могат новите Беенве-та да се качват спокойно по релсите на трамваите.

Тия въшки швабски, бутат ли Зеленият затоплизъм и ДИИУАЙ политиките за инклузивност? Тва като волво, където въпреки, че Китайците собственици натиснаха, бесните шведки наеха джензита без книжки да правят дизайн на коли. Накрая се получава телефон с гуми. Китайците за да се спасят от това безумие направиха Полстар бранда, ма и това няма да ги спаси. Реално от двадесет години немските концерни правят дизайн през счетоводни програми и въртят схеми за дране на няколко кожи на потребителите. На тия от БеИмВе е гениалната идея подгряването на седалката да е сървис с месечна такса. Въобще нямам търпение Китайците да им отнесат пазарите. Така или иначе добрите европейски дизайнери отдавна са там. (И в Хюндай).

Те да си оправят електрониката! Как изглеждат не е толкова важно, на един ше хареса на друг не. Въпреки проблемите с електрониката им е невероятно удоволствие да се шофират автомобилите им(когато не са в сервиз)!

Шваб плюе прототипи и концепт арт, Китаеца бълва технологични автомобили за всички пазари. Естествено промитите кратуни пръцкащи в тукашният форум, няма да напишат в Ютуб: Мост експенсив чайнис карс. Те ще лъскат на емблемите на вече закопаната Германска авто-индустирия, която се изнесе в САЩ защото е наясно, че Европа е неконкурентна и всичките ресурси ще заминават за САЩ. Където евентуално поради предстоящият конфликт с Китай, пазара ще е сигурен поради забраните и таксите за внос на автомобили от Китай. А ако още живеете в метавърса на САЩ, ще си мислите, че Китай произвежда само евтини боклуци. И няма да зацепите, че последните 10--15 години Германеца произвежда всичко там и сглобява с евтини евроджендери.

сто години се въртят с два бъбрека .

До сега харесвах БМВ. От утре не го харесвам. Егати нашмърканите дизайнери.